У міськраді Луцька відкриють два нових відділи

Луцьку міську раду чекають зміни у структурі. Про це йшлося 17 грудня під час засідання постійної комісії з питань комунального майна і приватизації

Начальник відділу кадрової роботи та нагород Віра Гудима розповіла про заплановані зміни до чисельності та структури виконавчих органів міської ради, повідомляє VIP.volyn.ua

Так, наразі в міській раді є 499 штатних одиниць. Натомість цю цифру планують збільшити до 516 посад.

Це зумовлено змінами в законодавстві. Так, з 1 січня органам місцевого самоврядування передаються повноваження у сфері держреєстрації прав на майно та юридичних осіб. Тож у структурі міськради створять два підрозділи, щоб виконувати повноваження, які раніше покладалися на управління юстиції.

Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень налічуватиме десять посадових осіб. В управлінні юстиції ці функції виконували вісім працівників, але моніторинг показав, що така кількість не дозволяє оперативно забезпечити якісне надання послуг.

Відділ державної реєстрації юридичних осіб фізичних осіб-підприємців функціонуватиме у структурі Департаменту «Центр надання адміністративних послуг». У ньому працюватиме семеро осіб.

Окрім того, в міськрад на базі управління фінансів та бюджету створять однойменний департамент у зв’язку з децентралізацією багатьох повноважень. До того ж, департаменту фінансів та бюджету передадуть ще й функції відділу фінансового контролю та аудиту.

Також юридичний відділ трансформують в юридичне управління, до складу якого ввійде відділ запобігання та боротьби з корупцією.