15% скарг лучан на гарячу лінію міськради стосувались відсутності електропостачання
Про це стало відомо під час оперативної наради у стінах мерії 22 грудня, повідомляє ВолиньPost
Директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як доповіла питання «Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 7 до 19 грудня».
Вона розповіла, що за звітний період надійшло 788 телефонних звернень, 248 із них – інформаційно-консультативного характеру.
«15% звернень – 116 – стосувались відсутності електропостачання в будинках та квартирах», - розповіла вона.
Чиновник також повідомила, що за звітний період збільшилась кількість дзвінків стосовно налагодження зовнішнього освітлення вулиць – 68
Також 16 звернень стосувались діяльності КП «Луцькводоканал», а ще 54 щодо «Луцьктепло».
Лучани продовжують нарікати на роботу маршруток – відсутність рейсів, недотримання графіку, неналежну поведінку водіїв. До «оскаржених» потрапили маршрути №№ 9, 4, 10, 11, 32.
Мешканці Луцька скаржаться на освітлення міста
12:00, 22 грудня 2015 р.
Суспільство