Художній музей Луцька покращить дизайн квитків

В управлінні міжнародного співробітництва та туризму Луцької міської ради запропонували музейникам методи покращення їхньої роботи. Про це говорили 8 лютого під час зустрічі директорів луцьких музеїв із мером Миколою Романюком. Як зазначила головний спеціаліст відділу проектної діяльності управління міжнародного співробітництва та туризму Луцької міської ради Ліна Остапчук, у 2011 році найпопулярнішими для туристів були Музей Волинської ікони та обласний краєзнавчий музей. «Загалом ці два заклади протягом року відвідали 64 тисячі осіб. Але це дуже мало», - заявила Остапчук. За словами головного спеціаліста, є цілий комплекс заходів, які допоможуть підвищити відвідуваність музеїв і загалом туристичну привабливість Луцька. Одним із таких кроків пропонують перенести вихідні з суботи та неділі на інші дні. Адже для більшості лучан і туристів зручно відвідувати музеї саме в суботу чи неділю. Також в управлінні хочуть підвищити ціни вхідних квитків. «Зараз ціна квитків дуже мала і це, швидше, відлякує людей, аніж приваблює. Бо в них складається враження, що низщька ціна принижує музеї. Якщо дешево, то нібито нема на що дивитися в в експозиції», - пояснює Ліна Остапчук. Друк буклетів польською та англійською мовами вважають в управління дуже необхідним. Крім того, інформацію на сайтах музеїв треба перекласти на інші мови, а також зробити електронні 3D-тури. «Для туриста першим кроком для поїздки є інформація в інтернеті. Якщо він не знайде зрозумілою для себе мовою інформацію, то він просто не знатиме про існування музею, який потенційно для нього може бути цікавим. А з допомогою 3D-турів людина може ознайомитися, яка ситуація в музеї», - заявила Остапчук. Серед інших заходів – встановлення двомовних вказівників на вулицях міста про розміщення музеїв, участь закладів у Ночі музеїв, зовнішнє освітлення будівель, різні промо-акції. Директор Музею Волинської ікони Тетяна Єлісєєва вважає, що варто зробити різну ціну вхідного квитка для українців та іноземних туристів. «Це нормальна практика. Так є в усіх європейських музеях. Ціна для іноземного туриста має бути вищою»,- заявила Єлісєєва. Директор Луцького художнього музею Зоя Навроцька розповіла, що вони уже готуються друкувати квитки з логотипом міста. «Ми зробимо цікавий дизайн і будемо продавати гарні квитки», - заявила Навроцька. Загалом музейники схвально відгукнулися на пропозиції управління, а міський голова Микола Романюк заявив: 2012 рік умовно є роком музеїв у Луцьку. «В цьому напрямі будемо активно працювати», - заявив Романюк.