Церква обурена рекламною листівкою

У Волинську духовну консисторію принесли рекламну листівку одного із сайтів, яку цими днями поширили в Луцьку, насамперед, у маршрутних таксі.

Людей обурило рекламне зображення: герб обласного центру, в основі якого образ святителя Миколая Чудотворця, пам’ятник цьому святому біля міськради, а також один із місцевих храмів дизайнер розмістив на спортивному взутті.

Про це повідомляють у прес-службі Волинської єпархії УПЦ КП.

У зв’язку з цим голова інформаційно-видавничого центру єпархії протоієрей Віталій Собко звертається насамперед до керівництва веб-ресурсу, а також до керівників організацій, установ, підприємств області з проханням і вимогою відповідально підходити до дизайнерських рішень у популяризації товарів і послуг.

На його думку, не можна опускатися до блюзнірського, святотатського, некоректного зображення священних для християн чи представників інших релігій знаків, образів, храмів, інших святинь.

З цього приводу юрисконсульт єпархії адвокат Юлія Спіріна застерігає: статтею 179 Кримінального кодексу України передбачено покарання за осквернення релігійних святинь, якими є священні символи – Біблія, ікони, храми, поховання, місця паломництва, святі джерела тощо. Осквернення – наруга над релігійною святинею, різні цинічні дії, що зачіпають релігійні почуття віруючих, тощо. Оскільки вірян обурило рекламне зображення, можна дійти до висновку про осквернення релігійних святинь у цій листівці.

Автор цього рекламного продукту скоріш за все не мав наміру ображати релігійні почуття. Тим більше, потрібно і дизайнерам, і керівникам звернути увагу, які засоби не можна використовувати, щоб привернути покупців, споживачів, глядачів, замовників.