Керівництво міста невдоволене роботою муніципальної дружини. Про це йшлося сьогодні під час щовівторкової оперативної наради у стінах луцької мерії, – інформує «Волинська правда».
Начальник відділу муніципальної дружини Микола Корнейко розповів, що одним із напрямків роботи відділу муніципальної дружини є забезпечення дотримання вимог Правил благоустрою міста Луцька. Зокрема, розділ 8 зазначених правил чітко регулює розміщення та утримання об’єктів зовнішньої реклами в місті.
Проте, на сьогодні ситуація, що склалася у сфері самовільного розміщення рекламоносіїв, є такою, що потребує покращення та вимагає нових підходів, спрямованих більше на профілактику та запобігання цих порушень.Протягом 2011 року працівники відділу спільно з представниками ЖЕКів проводили об’їзди вулиць міста з метою очищення елементів благоустрою від незаконно розміщених оголошень. Усього за минулий рік співробітниками муніципальної дружини складено 39 протоколів.З початку 2012 року інспекторами відділу за незаконне розміщення оголошень складено 11 протоколів за статтею 152 КУПАП. Також проведено ряд заходів з профілактики таких правопорушень. Було виготовлено соціальну рекламу про недопущення розміщення рекламних оголошень на світлових опорах та інших невизначених місцях, розміщено її і на сайті міської ради, рекламних відео екранах міста та в маршрутних таксі.Визначені рекламні агентства, які займаються зовнішньою рекламою та направлені на їх адресу листи-попередження, у зміст яких включено як основні вимоги до розміщення та утримання зовнішньої реклами, так і розміри штрафних санкцій.Ще одним питанням, яке потребує вирішення, є незаконне розміщення рекламно-інформаційних щитів про проведення в обласному центрі різного роду концертів, вистав, ярмарків.Муніципальною дружиною підготовлено листи попереджувального характеру, адресовані керівникам установ, де відбуваються різного роду концерти, ярмарки та інші масові заходи, з проханням проводити роз’яснювальні роботи з організаторами цих заходів, на предмет дотримання вимог Правил благоустрою міста Луцька у сфері розміщення та утримання об’єктів зовнішньої реклами. Адже, як правило, організатори цих дійств в інших містах.Своє незадоволення роботою луцьких муніципалів висловив перший заступник луцького міського голови Святослав Кравчук. Його підтримав луцький мер Микола Романюк. Мовляв, муніципали працюють уже рік, а покращень у місті у сфері «нічийних» рекламних оголошень немає.