Клімчук та Романюк відтепер платитимуть за вітання на бігбордах. Або й обійдуться без такої реклами

Депутати Луцької міської ради вирішили, що вітання волинян та лучан зі святами – не соціальна реклама, а тому, за неї треба платити гроші. Про це йшлося 2 березня під час сесії міської ради.

Депутат Андрій Осіпов вніс на розгляд сесії проект рішення, що стосувалося соціальної реклами. Так, за його словами, «не є соціальною рекламою інформація ідейного впливу на людей, що має на меті прямо або опосередковано привернути увагу до суб'єктів виборчого процесу (інформація політичних діячів, посадових осіб державної влади та місцевого самоврядування, політичних партій), сформувати у суспільстві та у свідомості громадян позитивне або негативне ставлення до них або спрямувати політичну поведінку громадян і соціальних груп у їх ставленні до згаданих осіб, у тому числі інформаційні повідомлення про заходи, що проводяться або підтримуються із вказаною метою, привітання із державними, професійними чи релігійними святами тощо». Нагадаємо, що це питання розглядали й депутатські комісії.

Депутат Тетяна Дементєва зауважила, що вітання Президента, голови адміністрації чи мера – це просто висловлення поваги до громадян. Її підтримав і Анатолій Бірюков, який розказав, що й за минулої каденції були відповідні бігборди. Луцький міський голова Микола Романюк зауважив, що цьогоріч вітав лучан із Новим роком та Різдвом і від імені депутатів. Окрім того, він зауважив, що у разі прийняття цього рішення раді доведеться виділяти гроші на рекламу. Проте він додав, що може обійтися і без цієї реклами.

Врешті, після внесення деяких змін, депутати Луцькради все ж вирішили підтримати ідею Осіпова. Таким чином, відтепер за вітання і голові Волинської ОДА Борису Клімчуку, і міському голові Миколі Романюку, й іншим посадовцям доведеться платити гроші.