«ЗНАК ЯКОСТІ» ВКОТРЕ ВІДВІДАВ КОМПАНІЮ «ЛУЦЬК ФУДЗ»

12 березня 2012 року компанія «Луцьк Фудз» приймала у своїх гостях творчу групу телепередачі «Знак якості» на чолі з Костянтином Грубічем. На цей раз око журналістів привернуло виробництво різноманітних кетчупів, зокрема особливу увагу «Знак якості» приділив процесу виробництва високоякісного, натурального продукту - кетчупу «Шашличний», адже даний продукт ТМ «Руна» вирізняється високою якістю, новітньою технологією виробництва, сучасною незвичайною упаковкою у формі «Велетенського томату» та дизайном, а також даний продуктбагатий на вітаміни С, РР, В1, В2 та β-каротин.

Команда телеканалу «Інтер» познайомилась з усіма етапами виробництва кетчупу «Шашличний» торгової марки «РУНА»: від першопочаткового етапу –приготування підготовки компонентів, до завершального етапу -  фасування продукції в упаковки. Варто зауважити, що власне особливої уваги було приділено саме унікальній новинці ТМ «РУНА» - оригінальній упаковці у вигляді велетенського томату.

Компанія «Луцьк Фудз» та всі споживачі ТМ «Руна» з нетерпінням очікуватимуть трансляції телепередачі «Знак якості», що відбудеться в травні 2012 року.

ПАТ «Луцьк Фудз» - одна з найбільших бакалійних компаній України, яка функціонує на ринку майже 67 років і налічує в асортименті більше 100 позицій різноманітної продукції: томатних соусів та паст, аджики, гірчиці, кетчупів, макаронів та оцтів.Підприємство, щовідоме торговими марками «РУНА», «Рідний край», «Томатушка», «Срібниця» та віднедавна продуктом дитячого харчування «ТОМАТІНО». Додатково, ПАТ «Луцьк Фудз» працює із багатьма компаніями у сфері виробництва продукції під власними торговими марками (ВТМ), має 8 виробничих ліній, одна з яких, є унікальною встановленаналагоджена під виготовлення кетчупів та соусів у незвичній формі – «велетенського томату»  в  минулому році. Також ПАТ «Луцьк Фудз» співпрацює з понад 10 партнерів з країн близького та далекого зарубіжжя.

Прес-реліз підготувала:Оксана Хмильовська