У ПАТ "Укрзалізниця" триває підготовка до електрифікації напрямку Ковель-Ізов-Держкордон. Наразі проводиться коригування техніко-економічного обґрунтування проекту. Електрифікація цієї дільниці дозволить підвищити ефективність та швидкість перевезення вантажів основним коридором між Україною та Польщею, а також збільшити обсяги перевезень, – повідомляє прес-служба "Укрзалізниці".
"Завдяки електрифікації максимальна вага поїздів на ділянці Ковел-Ізов-Хрубешув збільшиться з 5 000 тонн до 6 000 тонн та дозволить відмовитися від переформування вантажних поїздів цього напрямку на станції Ковель", – зазначив голова правління ПАТ "Укрзалізниця" Войцех Балчун. Окрім того, це дозволить на 3 години пришвидшити перевезення та позбутися витрат на маневрові роботи.
На території України потрібно електрифікувати 81 км дільниці Ковель-Ізов-Держкордон регіональної філії "Львівська залізниця".
Польська сторона висловила готовність долучитися до проекту електрифікації, що дозволить забезпечувати вантажні перевезення українськими електровозами до станції Хрубешув, що розташована на відстані 2,4 км від українсько-польського кордону.
На сьогодні на залізничній мережі України електрифіковано 48% дільниць експлуатаційної довжини.
Вантажні потяги через Волинь курсуватимуть швидше
11:00, 4 серпня 2016 р.
Влада