Хто куди, а лучани на модні вихідні

Хоч і надворі помітно похолодало, проте у Opera Dance Club & Karaoke Restaurant (Lutsk) − гаряче! Два дні поспіль оцінювачі моди мали можливість відвідати Lutsk Fasion Weekend.

Як проходили модні вихідні у Луцьку та чого, за словами одеського модельєра, не вистачає місцевим дизайнерам −  читайте у фоторепортажі.

Модники, котрі завітали на захід, насолоджувались колекціями українських дизайнерів та навіть могли придбати у свій гардероб декілька новинок. Другий день  модної тусовки міста, продемонстрував поціновувачам  моди нові колекції від дизайнерів з Луцька, Києва та Одеси.

Перший, хто відкрив другий і останній день фен- вихідних – бренд «Edelvika». Якщо минулого разу торгова марка українського одягу  представляла увазі колекцію з вишивкою, використовуючи елементи народності, то зараз можна було побачити одяг в діловому стилі. Поєднання натурального льону, пастельних бузкових та блакитних відтінків створили стильні образи. Вільні силуети,  легкі та ніжні сукні – ось головна ідея колекції весна – літо 2017.

 Яскраві кольори, стиль та елегантність продемонстрували представники торгової марки «Marani» у місті Луцьку − магазин «Марія». Концепція одягу − зручність, функціональність та краса.  Саме це є необхідним для образу ділової жінки.








Сувора кольорова гама, елегантність в ультрамодних речах – це все у колекції столичного бренду «SewenElewen 7/11». Вона увібрала в себе елементи вуличного, урбаністичного стилю. Родзинкою дизайнерського бачення є те, що вони працюють тільки в чорно – білих та сірих кольорах. Основний акцент – жилети.

 




Основний слоган наступного бренду «GlamourButik» – мода для дому. Головна мета дизайнерів − внести в буденність жінки трішки краси. Вона представлена у колекції вишуканих халатів, комфортних піжамах та нижньої білизни торгової марки.








Шовк та хутро, гіпюр та трикотаж – поєднання несумісного презентував бренд «RealBrandButik» у колекції “Тепла зима”.  Присутні мали можливість на мить поринути  в гламурну Італію, стильну Америку та неперевершену Францію.






Z.T (ZhannaTril) розповіла, що дивлячись на колекції ти бачиш те, що дизайнер хоче виразити, зокрема, внутрішній світогляд та погляди на життя. У своїй колекцію Жанна Тріль розкрила свою індивідуальність, вклала частинку себе та зробила її особливою.

На завершення гостям презентували божевільно – креативну колекцію «Alha» одеського модельєра Руслана Хвастова. За словами самого дизайнера, бачення завтрашнього дня – ось особливість його моделей, яку він втілює у своїх колекціях.  Його одяг зможуть носити лише сміливі модниці та творчі особистості. Сам дизайнер не любить одяг мас – марки, а віддає перевагу індивідуальним образам.

Також Руслан Хвастов заявив, що луцькі модельєри бояться у своїх колекціях порушувати стереотипи.

Анна Тріль в одязі від Руслана Хвастова

«Для того, аби глядач оцінив ідею дизайнера, актуальність одягу не тільки сьогодні, а й через декілька років потрібно інакше працювати. Адже ще Гальяно говорив, що аби показати стовідсоткову колекцію, у ній має бути 70  % масивних речей та 30  % шоу – варіантів», − зазначив дизайнер.

Окрім того, організатор проекту Анна Тріль, анонсувала проведення у  березні  2017 року Lutsk Fasion Weekend для дітей. Отже, незабаром, Луцьк побачить колекції дизайнерського одягу для маленьких модників та модниць.

Текст: Дарина Агафонова

Фото: Любомир Безручко