Автор альтернативного логотипу Луцька начальник відділу маркетингу компанії Modern-Expo Group Микола Жичук переконаний, що завдяки вдалому бренду Луцька навколишні села повинні виявляти бажання приєднуватися до міста, - повідомляє Конкурент.
Запропонований ним логотип викликав жваві дискусії в соцмережі Facebook. Відтак Микола Жичук вирішив внести ясність стосовно своєї пропозиції нового логотипу та зробив відповідний допис на своїй сторінці у мережі Facebook.
"Хочу внести трохи ясності в питання, яке спровокувало таку жваву дискусію. Я відстоюю свою активну громадську позицію і не переконую, що це істина в останній інстанції! Я переконаний, що в нас народжується відкрите громадянське суспільство. І соціальні мережі, і вільний доступ до інформації, і системи громадського управління такі як проект e-dem.in.ua – це поступові зміни на краще. Дякую за підтримку людині, яка є прикладом успіху, яка "зробила себе сама" Петро Пилипюк!", - йдеться в дописі.
Микола Жичук запевнив, що ідея ребрендингу – це проект до обговорення, яке ще триває. Роботу над створенням логотипу він проводив у вільний час разом із Partyzan і за це ніхто не вимагає ні копійки. Хоча аналогічні дослідження і розробки коштують немаленьких грошей. І це - подарунок місту Луцьку!
"На мою думку бренд Луцька повинен працювати на кілька аудиторій – це внутрішні та зовнішні туристи, влада, інвестори, кваліфіковані кадри, студенти, творча інтелігенція. Завдяки бренду Луцька сюди повинні хотіти їхати працювати, вчитися, відпочивати, лишатися тут, щоб розвивати місто. Сюди не повинні боятися вкладати ресурси. Завдяки бренду Луцька навколишні села повинні виявляти бажання приєднуватися до міста, а не ставати "в позу". І якщо постане питання об'єднання регіонів, я переконаний, що кожному лучанину вигідно було б жити "в столиці" регіону, а не в провінції. І це лише вершина айсбергу", - написав Микола Жичук.
Він знову ж повернувся до твердження, що існуючий бренд не виконує своїх задач й запевнив, що те, що він порадив інформаційні ресурси для навчання – це лише "на благо"!
"Якщо хтось ще не зрозумів – то це не влада найняла нас, а ми наймаємо її! І якщо вона нас не влаштовує – можемо її звільнити. Для цього при рівні розвитку сучасних комунікацій може бути достатньо кілька постів в соціальних мережах та підтримки активної частини суспільства.Сьогодні по усій країні завдяки небайдужим громадянам, активістам, волонтерам відбуваються зміни. Змінюється світоглядна парадигма, відбувається ротація еліт. І якщо у когось вистачає креативу тільки дерибанити бюджети з друзями по комсомолу, а не виконувати свої прямі обов'язки – ті залишаться "за бортом"" - зауважив Микола Жичук.