Інформацію про "крадіжку" баз даних банку поширюють шахраї, щоб змусити клієнтів у відповідь "захиститися" шляхом передачі номерів карт та інших особистих даних.
Про це повпереджує Служба безпеки ПриватБанку з посиланням на прес-службу Кіберполіції України.
Як повідомила прес-служба Кіберполіції України, шахраї телефонують потенційній жертві, не обов'язково клієнту ПриватБанку, представляються працівниками служби безпеки "Ощадбанку" і з'ясовують чи є в людини картковий рахунок ПриватБанку. Якщо співрозмовник відповідає позитивно, то шахраї повідомляють, що ПриватБанк буде приєднаний до “Ощадбанку”, тому клієнту необхідно терміново здійснити переказ грошових коштів з картки “Привату” на нову, оформлену в “Ощаді”. Для цього в жертви просять номер банківської карти, CVV-код, пароль до інтернет-банкінгу та інші дані. Після цього відбувається перерахування коштів на рахунки, котрі належать шахраям.
"Слід зазначити, що шахраї, використовуючи методи соціальної інженерії, вчиняють злочинні дії не тільки щодо клієнтів ПриватБанку, але й дізнавшись, що довірливий громадянин є клієнтом іншого банку, створюють аналогічну зазначеній вище ситуацію заволодіння коштами громадян", — наголошується в повідомленні Кіберполіції.
Передбачено, що держава в особі Міністерства фінансів стане власником 100% акцій ПАТ "Приватбанк" та гарантує безперебійне функціонування цієї установи та збереження коштів його клієнтів.