Валідатори, кондуктори... Чого очікувати тролейбусам?

Луцьке підприємство електротранспорту вже закупило 50 валідаторів, завдяки яким у тролейбусах можна буде оплатити проїзд. Система АСОП розбита на три частини: GPS, система сповіщення і валідатори.

Про це в "Конкуренту" розповів директор ЛПЕ Ігор Грицюк.

З його слів, першочергово варто впровадити GPS, потім впровадять програмне забезпечення, яке з'єднають із 1С:Бухгалтерією. Тоді ж додадуть систему оповіщення, яка буде під'єднана до координаційної системи GPS.

"Думаю, валідатори встановлять уже в лютому-березні або ж максимум у квітні. Валідатори вже є в нас на складі з розрахунку на 50 тролейбусів. Поки що звільняти кондукторів не будуть, адже треба певний час, щоб вони змогли навчити людей, як користуватись валідаторами".

Також директор ЛПЕ додав, що після того, як валідатори запрацюють, кондукторів не звільнятимуть остаточно з підприємства, а їх перевчать на контролерів.

Також  Верховна Рада України на своєму засіданні у вівторок, 17 січня, ухвалила закон про впровадження у міському громадському транспорті електронного квитка. Документ передбачає введення автоматизованої системи обліку оплати проїзду.

Електронний облік пасажиропотоку на маршрутах громадського транспорту надасть змогу оцінити реальний обіг грошових коштів і, відповідно, оцінити обґрунтованість тарифів на перевезення і можливість оновлення автопарку перевізника.

Відповідно до ухваленого законопроекту, органи місцевого самоврядування мають встановити обов'язковість забезпечення пільговиків електронними квитками; встановити обов'язок для пасажирів реєструвати проїзні документи в населених пунктах, де запроваджено автоматизовану систему обліку оплати проїзду, і адміністративну відповідальність за його невиконання.


Це також дозволить запрацювати різним гнучким тарифним системам.