Працівники ДП «Автоскладальний завод №1» корпорації «Богдан» в Луцьку закликають Прем’єр-міністра Володимира Гройсмана заборонити на офіційному рівні закупівлю українськими містами за бюджетні кошти вживані тролейбуси у інших країнах, у той час, коли потужності вітчизняних підприємств не завантажені на повну.
Про це повідомляється у виданні "Вісник+К".
У зверненні також зазначається, що ДП «АСЗ №1» АТ «АК «Богдан Моторс» поповнює бюджет Луцька та країни на значні суми, забезпечуючи роботою майже тисячу працівників. Одночасно багато українських міст, в тому числі і Луцьк, постійно закуповують списані польські тролейбуси.
«Незважаючи на наявність сучасних цехів, ми у Луцьку спостерігаємо збільшення кількості вже списаних польських тролейбусів: лише в цьому році на вулицях міста мають з’явитися ще з десяток таких машин з Польщі. Всі добре розуміють, що незабаром ці тролейбуси почнуть ламатися і для їхнього обслуговування та ремонту знову будуть потрібні немалі кошти платників податків», - зазначається в листі трудового колективу до Гройсмана.
«Ми, як працівники великого підприємства, яке в змозі забезпечити потреби міста у тролейбусах вітчизняного виробництва, змушені діставатись на роботу небезпечним транспортом, який може зламатись у будь-який момент», - йдеться у зверненні.
Виходить абсурдна ситуація, що за сплачені до бюджету Луцька кошти в Польщі закуповується техніка, котра відпрацювала свій термін, тоді як завод, в який інвестовано понад $ 150 млн на закупівлю обладнання, фактично змушений простоювати. При цьому сама Польща одночасно купує у корпорації нові тролейбуси.
У Луцькій міській раді уже дали пояснення з цього приводу, що купують вживані машини, оскільки на нові у бюджеті не передбачено коштів.