То навіщо потрібні валідатори, якщо ними не користуються?

Відносно нещодавно кондуторів у тролейбусах зобов'язали видавати не лише звичайний квиток, а й електронний, що, теоеретично, мало б показати реальну картину щодо пасажиропотоку.

Але чи насправді валідатори є настільки ефективними, як було заявлено?

Громадський активіст Михайло Шелеп на своїй сторінці у Фейсбук повідомляє: "Зранку сідаю в тролейбус №15 (номер на кузові 225). Провідниця видає мені старий квиток. Запитую де валідатор?

У відповідь: "Є, але людей багато, тому нема коли із ним возитись. Тож він тільки для тестування потрібен. Буде менше людей то видаватиму і другі квитки."
І після цього жіночка із валідатором за плечима пішла далі обілечувати пасажирів".

Пан Михайло резонно зауважує, що у чому ж тоді насправді суть тестування валідаторів і що воно повинно показати?

Бо, судячи з роботи кондукторів, кількість пасажирів по обох видах квитків точно не буде співпадати...

Новини компаній
16:38, 28 лютого