Відносно нещодавно кондуторів у тролейбусах зобов'язали видавати не лише звичайний квиток, а й електронний, що, теоеретично, мало б показати реальну картину щодо пасажиропотоку.
Але чи насправді валідатори є настільки ефективними, як було заявлено?
Громадський активіст Михайло Шелеп на своїй сторінці у Фейсбук повідомляє: "Зранку сідаю в тролейбус №15 (номер на кузові 225). Провідниця видає мені старий квиток. Запитую де валідатор?
У відповідь: "Є, але людей багато, тому нема коли із ним возитись. Тож він тільки для тестування потрібен. Буде менше людей то видаватиму і другі квитки."
І після цього жіночка із валідатором за плечима пішла далі обілечувати пасажирів".
Пан Михайло резонно зауважує, що у чому ж тоді насправді суть тестування валідаторів і що воно повинно показати?
Бо, судячи з роботи кондукторів, кількість пасажирів по обох видах квитків точно не буде співпадати...