Лучанам повідомили, куди поскаржитися на неякісну «комуналку»

Звернувшись на гарячу лінію Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг (НКРЕКП), українці зможуть поскаржитися на неякісні житлово-комунальні послуги.

Про це інформує «Teplo».

Для того, щоб зв'язатися з фахівцями, споживачам необхідно зателефонувати за номером (044) 204-70-72.

Зазначається, що новий сервіс структурований таким чином:

- за окремими сферами регулювання (електрична енергія, природний газ, теплова енергія, централізоване водопостачання та водовідведення);

- за категоріями споживачів (фізична особа, юридична особа);

- за категоріями питань (від укладення договору і приєднання до структури тарифів і заходів з енергоефективності).

Таким чином, у громадян з'явиться можливість в автоматичному режимі отримати відповіді на більш ніж 50 актуальних питань, регулювання яких належить до компетенції НКРЕКП, і, в разі необхідності, - консультацію експерта профільного структурного підрозділу регулятора.

Новини компаній
16:38, 28 лютого