Організатори міжнародного пісенного конкурсу «Євробачення», який у 2017 році відбудеться у Києві на території Міжнародного виставкового центру, оновили схему залу для глядачів, остаточно адаптувавши її під схему розміщення техніки.
Як повідомив тікетинг-супервайзер «Євробачення» Дмитро Прикордонний, це дозволить збільшити кількість посадкових місць в залі, що дасть можливість вийти в продаж з останньою хвилею квитків, - пише «Еспресо».
За його словами, оскільки ряд унікальних технічних рішень втілюється вперше, схема залу для глядачів несуттєво змінилася вже після повної інсталяції всього обладнання.
«Будівля МВЦ є однією з кращих локацій для «Євробачення» за останні роки з точки зору розміщення сцени, екранів, техніки для спецефектів, музики і світлового шоу. Тому чим ефективніше ми використовуємо кожен сантиметр простору, тим ефектніше вийде шоу», - зазначив Д. Прикордонний.
Він додав, що після зміни схеми незначну кількість крісел довелося змістити через вимоги безпеки і змін кута огляду. В середньому цей обсяг становить не більше 2% від загальної кількості місць.
Він також нагадав, що у зв'язку з підвищеними заходами безпеки на концертах конкурсу і «аеропортового» рівня контролю, на заходи бажано приходити за дві години до початку. Крім того, рекомендується мати при собі документи, що засвідчують особу.