Попит на віддалену роботу в Україні зростає, адже все більше фахівців хочуть отримати можливість працювати так, як їм зручно, а не «за регламентом».
Фахівці «HeadHunter Україна» проаналізували базу вакансій та резюме й дізналися, чи є пропозиції для співпраці в форматі віддаленої роботи для шукачів, - пише AIN.UA.
Дистанційна робота, як і будь-яка інша форма зайнятості, має свої плюси і мінуси. З одного боку, є, наприклад, можливість економити на оренді офісу, проте ускладнюється процес побудови та контролю виконання робочих завдань.
У світових ЗМІ з'являються кейси, коли великі компанії закривають офіси, переводячи співробітників на дистанційну роботу. Тим часом є й такі, хто повертає своїх співробітників в офіси: наприклад, IBM через п'ять років співпраці з працівниками у віддаленому форматі зафіксувала зменшення прибутку і вирішила відновити контроль за робочим процесом.
Яка ситуація в Україні? Унаслідок аналізу бази вакансій й резюме визначено,що попит на вакансії з можливістю віддаленої роботи значно перевищує пропозицію. Так, на 7-8 резюме з бажанням працювати віддалено припадає лише одна пропозиція.
Найбільша кількість вакансій з можливістю працювати віддалено розміщено в сфері IT і телекомунікацій. Однак охочих працювати поза офісом у цій сфері також чимало. У результаті рівень конкуренції на подібні вакансії становить понад 4 людей на місце.
У сфері маркетингу вакансії і резюме з можливістю працювати "на дому" здебільшого стосувалися таких напрямків діяльності, як інтернет-маркетинг і маркетингові комунікації. Тут конкуренція на вакансію з можливістю працювати дистанційно склала близько 3 чоловік.
У сфері продажів роботодавці досить активно шукали спеціалістів, які могли б працювати з клієнтами і вести торгівлю через телефон.