Відбувся фінал уже другого по проведенню онлайн конкурсу «Найкраща вишиванка» від сайту міста Луцька 0332.in.ua, СГО «Молодіжна платформа», а також за підтримки Луцької міської ради.
У порівнянні із минулим роком, де конкурсних фото було подано лише 88, цього річ було подано кандидатур 183, майже у двічі більше, майже зі всієї України. Наймолодшим учасником став хлопчик, якому лише 1 місяць, а найстаршим учасником став сімдесятиоднорічний дідусь. Найстарішою ж вишиванкою, яка приймала участь була вишиванка аж із 1925-го року.
Переможницею конкурсу у номінації за версією журі стала Наталія Примачук, зі своєю оригінальною вишиванкою, яка має свою історію. Журі, у складі якого були: Богдан Шиба, Віктор Давидюк, Сергій Годлевський, Віктор Федосюк, Тетяна Хомова та Микола Яручик, усі одноголосно зійшлися, що саме вишиванка пані Наталії отримає перше місце. Найбільше голосів отримала Анастасія Новак, якій лише два рочки, вона перемогла у номінації глядацьких симпатій, за неї на сайті 0332.in.ua віддали 852 голоси.
Призи для переможців надав голова одноіменного благодійного фонду Микола Яручик, а це були: DVD-плеєр, чайник та навушники. Щасливі володарі отримали не лише високу оцінку своїх вишиванок від журі, але й цінні призи.
Нажаль не усі переможці мали змогу отримати свій подарунок, адже не були присутніми на врученні, однак організатори пообіцяли, що приз у будь якому випадку дістанеться своєму щасливому володарю.
Також, як розповідали організатори, опісля закінчення нагородження переможців конкурсу вишиванки до них підійшли люди із Казахстану та Молдови, та подякували за організацію та проведення конкурсу. Адже, як зазначали закордонні гості, такий конкурс дуже потрібний для всіх, адже він цікавий, яскравий, та доводить людям, що національний одяг найкращий.
Партнерами конкурсу «Найкраща вишиванка» були: магазин комп’ютерної техніки «Апельсин», магазин сувенірної продукції «Вінок Волошковий», інтернет-магазин вишитої сорочки vyshyvanka.net, дизайн-студія «Тенета», «Морячок таксі», ВМГО «Українська Народна Молодь», ВОГО «Твори Добро».
Інформаційними партнерами, які підтримували популяризацію української вишиванки були: радіо Сід-ФМ, гезета Сім’я і Дім, сайт активної молоді Луцька «mp.org.ua», інтернет-видання «Волиньpost» та «Волинські Новини», інформаційний портал «Під прицілом».