Сьогодні роботодавцю знайти відповідального працівника – справжня проблема.
Щосереди Луцький міський центр зайнятості проводить ярмарок вакансій за професіями, які потребують і не потребують кваліфікаційної освіти.
Власкор 0332 дізнався основні причини неефективності ярмарків вакансій.
ВИ НЕ ПРИЙШЛИ
Насамперед, будь-який працівник на такому заході хоче бачити особу працедавця, а не його представника. Відсутність роботодавця засвідчує неповагу до претендента на вакансію та його байдужість до найму працівників.
ВИ НЕ ПОДБАЛИ ПРО РОЗДАТКОВІ МАТЕРІАЛИ
Якість роздаткових матеріалів відіграє дуже важливу роль. Якщо анкети, наприклад, роздруковані так, що неможливо не тільки їх заповнити, а й прочитати, то це лише засвідчує непрофесіоналізм підприємця.
ВИ ЗАКОНСПІРУВАЛИСЯ
Важливо добре пояснити працівнику, за якою адресою його чекають на співбесіду. Найкраще візуально показати підприємство чи заклад через планшет, наприклад. Кожен пошукач це оцінить.
«Я знаю, що на вулиці Гонгадзе одні склади. Уявляю, яка там фірма», - підсумував лучанин Роман про місцезнаходження ПАТ «Ruta».
ВИ СКУПІ НА ПЕРЕВАГИ СВОЄЇ ВАКАНСІЇ
Пропонуючи умови праці важливо вказати переваги саме цього працевлаштування. Суха інформація не зацікавить безробітних. Доступний виклад з поясненням проблемних ситуацій (графік роботи матері малолітніх дітей, наявність/відсутність соцпакету, тип працевлаштування) – найкращий спосіб знайти робітника. Важливо розповісти про можливість кар'єрного росту.
ВИ ШУКАЄТЕ ЗАПЕКЛИХ ТРУДОГОЛІКІВ
12-годинний робочий день по змінах не приваблює претендентів. Якщо режим роботи не можна змінити, потрібно наголосити на годинах відпочинку та швидше закінчення робочого дня, якщо план виконано.
ВИ НЕ ОНОВЛЮЄТЕ СВІЙ САЙТ
Постійне оновлення інформації на сайті засвідчує серйозність підприємства чи закладу. У розділі вакансій обов’язково повинна бути вичерпна інформація про пошук працівників тощо.
Хочете знайти відповідального працівника – подбайте про його потреби відразу.
Читайте також: