Де фрілансери шукають роботу (ІНФОГРАФІКА)

Компанія Payoneer, чия платіжна система популярна серед фрілансерів, вивчила світовий ринок фрілансу та опублікувала загальний звіт.

Для цього в компанії опитали близько 21 000 фахівців з 140 країн, щоб дізнатися рівень їхнього заробітку і соціально-демографічний портрет.

Популярність бірж фрілансу допомогла мільйонам працівників створити міжнародну базу клієнтів - понад 70 % знаходять замовлення саме там.

У 2015 році тільки 46 % фрілансерів вказували онлайн-майданчики як засіб пошуку роботи.

Рекомендації клієнтів також непогано допомагають третині фрілансерів отримувати нові проекти.

Facebook став однією з найбільш зручних і популярних платформ для професійного просування і спілкування з клієнтами. Більша половина фрілансерів (54%) використовують Facebook для реклами своїх послуг у порівнянні з 38 % в 2015 році.

Друге місце займає LinkedIn - цю платформу для професійного спілкування використовують 40% фрілансерів. Під час опитування в 2015 році лише 14% респондентів вказали LinkedIn як майданчик для пошуку роботи.

Читайте також: Український фріланс: попит перевищує пропозицію