Відповідно до даних Kantar TNS CMeter за жовтень, у трійку лідерів найбільш відвідуваних сайтів потрапили Google, Youtube і Facebook.
Значне зростання в жовтні показує український, і не тільки, e-commerce, - повідомляє Kantar TNS.
Охоплення Vk.com вже пережило пік падіння і залишається достатньо стабільним.
Дані Kantar TNS CMeter, інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000.
Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:
- Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти. На даний момент у вимірі є близько 250 сайтів, з них близько 30 з фіксацією відео.
- Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в розіграші банерної мережі. На даний момент у вимірі більше 2500 сайтів
- User-centric - панель охоплює близько 5000 респондентів щодня, поряд зі стандартними показниками (hits, охоплення, соціально-демографічні тощо показники по всіх сайтах, з якими контактували респондента), також фіксує контакт панелістів з контентом.
Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.