У Луцьку семінар-практикум "Використання Instagram для промоції подій та установ: філософія соціальної мережі" зібрав близько 30 людей.
Захід відбувся 7 листопада в арт-галереї «Луцьк» о 15:00. Про секрети роботи в Інстаграмі розповідала Анна Рудень, засновниця Ruden Branding Agency.
Почала розмову Анна з привітання та знайомства з присутніми, серед яких були як молоді люди, що вже давно мають профіль в Інстаграмі, так і старші люди, які готові вчитися новому.
1. Аудиторія
Перед створенням профілю варто поставити три основні запитання: що, для кого і для чого. Три відповіді вплинуть на подальшу долю вашого профілю, тож сформулюйте їх чітко. Анна розповіла про досвід роботи у "Фраголіно". Працюючи з таким брендом, вона зрозуміла, що неправильно визначена аудиторія – стала основною проблемою просування профілю. Кількість підписників збільшилась тоді, коли Анна знайшла аудиторію, яку цікавив їх контент.
2. Позиціювання
Створення профілю розпочинається із заповнення шапки профілю, тож тут варто добре подумати над назвою, контентом та описом.
3. Бізнес-сторінка
Важливо прив'язати профіль в Інстаграмі до бізнес-сторінки у Facebook. Зробити це легко у налаштуваннях. Така функція дозволить вам рекламувати особисті пости та дивитися аналітику кожного фото окремо та профілю загалом.
4. Якісні фото
Оскільки, Інстаграм – це сховище фотографій, то важливо, щоб на вашій сторінці були лише чіткі та якісні фото. Досягнути цього можна лише при денному світлі, тому й не обов'язково мати професійний фотоапарат. Дещо підкоректувати можна за допомогою фільтрів. Також фото мають відповідати позиціюванню профілю та тому, що ви пишете під ними. Фантазуйте та не робіть однотипні фото, адже підписникам це навряд сподобається.
5. Використовуйте всі можливості просування
У вашому розпорядженні хештеги та локація. Не забувайте у постах використовувати їх, адже це полегшить пошук вашого профілю потенційним підписникам. Не забувайте кожного дня робити мінімум один пост, визначте час, коли ваша аудиторія онлайн, але не додавайте фото після 22:00, коли чисельність "інстаграмерів" невелика.
6. Будьте активними
Масфоловінг – підписка на інших людей заради того, щоб вони підписались у відповідь. Інструмент займає багато часу, але діє. Маєте вільну хвилину – спілкуйтесь зі своєю аудиторією, адже тоді ваш профіль - "живий".
7. Цікаві тексти
Дуже важливо, щоб ваш текст відповідав фото. Він має нести якусь інформацію, зацікавлювати ваших підписників. Можете використовувати різні запитання з метою залучення до діалогу своїх читачів. Загалом ваші пости повинні відповідати одній концепції профілю, а саме: що, для кого, для чого. Тож працюйте над своїми профілями та переводьте офлайн в онлайн.
Наприкінці семінару Анна Рудень поділилася профілями людей, які надихають її:
Бізнес-тренерка працює у сфері маркетингу вже понад 8 років. Серед її проектів такі відомі бренди як "Тигрес", "Пан Курчак", "Maximus" та "Фраголіно", з яким співпрацює до сьогодні.