Лучан навчали писати ефективні тексти

Денис Каплунов - один з найкращих копірайтерів України навчав техніці написання ефективних текстів у Луцьку на тренінгу від AAgency.

Спікер назвав аудиторії основні функції, які повинен виконувати кожен текст:

  • зацікавити;
  • пояснити;
  • довести.

Писати потрібно не те, що хочеться, а те, що хочуть читати.

Копірайтер ознайомив лучан зі структурою текстів, які підвищують продажі:

12 кроків до створення ефективних текстів:

1. Противна стилістика

Ніхто не читає тексти, які написані неграмотно та незрозуміло. Уникайте штампів, лексики обмеженого вживання, незрозумілих конструкцій та наукового стилю. 

2. Не використовуйте пусті фрази:

  • Ми відповімо найближчим часом;
  • Це досить цікава пропозиція;
  • Як показує співпраця з одним клієнтом;
  • Ми швидко підготуємо необхідний пакет документів;
  • Ми лідери ринку протягом довгого часу;
  • Версія не потребує доведення;
  • Наші тарифи вас приємно здивують.

3. Викорінюйте канцеляризми

Наприклад: "Галузь медицини, предметом вивчення якої є хвороби центральної і периферичної нервової системи називають неврологією".

Зазвичай тексти пишуть для широкого кола читачів, тож уникайте слів, які не несуть смислового навантаження і не допомагають зрозуміти написане.

4. Не потрібно часто використовувати займенник "Ви"

Наприклад: "Дякуємо за Ваше бронювання квартири на ... . Нижче Ви можете побачити деталі Вашого бронювання і контактну інформацію власника. Будь ласка, зв'яжіться з нами для організації Вашого поселення".

5. Даремний егоїзм

  • Команда професіоналів;
  • Компанія, яка динамічно розвивається;
  • Індивідуальний підхід;
  • Один із лідерів на ринку;
  • Повний спектр послуг.

Вживаючи наведені фрази ви лише розхвалюєте власну "компанію", "команду". Клієнти не читають тексти, де немає жодної корисної інформації.

6. Пасивний копірайтинг

  • Мультиварка була зібрана у Франції.
  • Запрошення надруковано на дорогому папері.
  • Наша компанія була визнана переможцем у номінації "Дебют року".

Позбавляйтесь від пасивних форм у реченнях, замінюючи їх активними: Мультиварку зібрали у Франції.

7. Пишіть в теперішньому часі

  • Всього один день і ви скорочуєте кількість відмов.
  • Ви економите 100 гривень на кожному кубометрі.

Важливо не годувати потенційних покупців обіцянками, то ж не пишіть у майбутньому часі, адже це лише викликає недовіру.

8. Слова, які зупиняють продажі:

9. Акуратніше з початковими фразами:

  • Прийнято вважати...
  • Річ у тім, що...
  • Хочеться відзначити...
  • Ні для кого не секрет...
  • Ви отримали цей лист тому, що...

10. Впевненість і самовпевненість

Впевненість у тексті підвищує його ефективність.

- Ми впевнені, що наша пропозиція допоможе вам оптимізувати свій вклад.

- Ми знаємо, що такі умови вам не може запропонувати ні один банк.

11. Негатив - ознака невпевненості.

  • Не варто відтягувати прийняття рішення.
  • Встановлюйте собі "Клієнт-Банк" і вам більше не потрібно переживати.

Слова з часткою "не" у читачів викликають негатив, тому варто уникати їх у текстах.

12. Позитивна метамова

  • Дорогий ресторан - ресторан для особливих випадків.
  • Довга доставка - акуратна і конфіденційна доставка.

Замінюйте вирази, що несуть негативний сенс.

Орієнтуйтесь тільки на аудиторію, з якою хочете працювати. Це ваші потенційні клієнти.

На такі особливості радив звернути увагу Денис Каплунов власникам бізнесу, копірайтерам, SEO- й SMM-спеціалістам та тим, хто лише починає писати тексти.