Денис Каплунов - один з найкращих копірайтерів України навчав техніці написання ефективних текстів у Луцьку на тренінгу від AAgency.
Спікер назвав аудиторії основні функції, які повинен виконувати кожен текст:
- зацікавити;
- пояснити;
- довести.
Денис Каплунов - один з найкращих копірайтерів України навчав техніці написання ефективних текстів у Луцьку на тренінгу від AAgency.
Спікер назвав аудиторії основні функції, які повинен виконувати кожен текст:
Писати потрібно не те, що хочеться, а те, що хочуть читати.
Копірайтер ознайомив лучан зі структурою текстів, які підвищують продажі:
12 кроків до створення ефективних текстів:
1. Противна стилістика
Ніхто не читає тексти, які написані неграмотно та незрозуміло. Уникайте штампів, лексики обмеженого вживання, незрозумілих конструкцій та наукового стилю.
2. Не використовуйте пусті фрази:
3. Викорінюйте канцеляризми
Наприклад: "Галузь медицини, предметом вивчення якої є хвороби центральної і периферичної нервової системи називають неврологією".
Зазвичай тексти пишуть для широкого кола читачів, тож уникайте слів, які не несуть смислового навантаження і не допомагають зрозуміти написане.
4. Не потрібно часто використовувати займенник "Ви"
Наприклад: "Дякуємо за Ваше бронювання квартири на ... . Нижче Ви можете побачити деталі Вашого бронювання і контактну інформацію власника. Будь ласка, зв'яжіться з нами для організації Вашого поселення".
5. Даремний егоїзм
Вживаючи наведені фрази ви лише розхвалюєте власну "компанію", "команду". Клієнти не читають тексти, де немає жодної корисної інформації.
6. Пасивний копірайтинг
Позбавляйтесь від пасивних форм у реченнях, замінюючи їх активними: Мультиварку зібрали у Франції.
7. Пишіть в теперішньому часі
Важливо не годувати потенційних покупців обіцянками, то ж не пишіть у майбутньому часі, адже це лише викликає недовіру.
8. Слова, які зупиняють продажі:
9. Акуратніше з початковими фразами:
10. Впевненість і самовпевненість
Впевненість у тексті підвищує його ефективність.
- Ми впевнені, що наша пропозиція допоможе вам оптимізувати свій вклад.
- Ми знаємо, що такі умови вам не може запропонувати ні один банк.
11. Негатив - ознака невпевненості.
Слова з часткою "не" у читачів викликають негатив, тому варто уникати їх у текстах.
12. Позитивна метамова
Замінюйте вирази, що несуть негативний сенс.
Орієнтуйтесь тільки на аудиторію, з якою хочете працювати. Це ваші потенційні клієнти.
На такі особливості радив звернути увагу Денис Каплунов власникам бізнесу, копірайтерам, SEO- й SMM-спеціалістам та тим, хто лише починає писати тексти.