Вдалий заголовок - основа ефективного тексту

Засновник агентства копірайтингу Денис Каплунов пояснив, які заголовки до текстів привертають увагу клієнтів та впливають на їх рішення.

За словами бізнес-тренера, ми живемо в "епоху вражень", тож саме заголовки переконують потенційних клієнтів стати реальними.

1. "Як"-технологія. Заголовок мотивує дізнатися, як вирішити певну проблему. Пасує для формату практичних порад або для привернення уваги до події, де більше значення має не те, що сталося, а саме те, як це відбувалося.

2. Послуга + унікальна товарна пропозиція.  Заголовок, окрім зазначення назви послуги, повинен містити й унікальну пропозицію. Важливо виокремити певні аспекти в роботі, які будуть унікальними  та  вигідними для клієнтів.

Наприклад, "встановлення ліфтів у кредит до 6-ти місяців". У структурі тексту можна детальніше описати пропозицію.

3. Вказівка на цільову аудиторію. Формат такого заголовку одразу відсіює людей, які не дотичні до теми тексту. Проте, клієнти, які є цільовою аудиторією звертають увагу на пропозицію. Це може бути маркер, на зразок, кому адресований матеріал, чи згадка про ключові слова прямо в заголовку.

Напередодні Денис Каплунов навчав лучан писати ефективні тексти, конспект від 0332.