Засновник агентства копірайтингу Денис Каплунов пояснив, які заголовки до текстів привертають увагу клієнтів та впливають на їх рішення.
За словами бізнес-тренера, ми живемо в "епоху вражень", тож саме заголовки переконують потенційних клієнтів стати реальними.
1. "Як"-технологія. Заголовок мотивує дізнатися, як вирішити певну проблему. Пасує для формату практичних порад або для привернення уваги до події, де більше значення має не те, що сталося, а саме те, як це відбувалося.
2. Послуга + унікальна товарна пропозиція. Заголовок, окрім зазначення назви послуги, повинен містити й унікальну пропозицію. Важливо виокремити певні аспекти в роботі, які будуть унікальними та вигідними для клієнтів.
Наприклад, "встановлення ліфтів у кредит до 6-ти місяців". У структурі тексту можна детальніше описати пропозицію.
3. Вказівка на цільову аудиторію. Формат такого заголовку одразу відсіює людей, які не дотичні до теми тексту. Проте, клієнти, які є цільовою аудиторією звертають увагу на пропозицію. Це може бути маркер, на зразок, кому адресований матеріал, чи згадка про ключові слова прямо в заголовку.
Напередодні Денис Каплунов навчав лучан писати ефективні тексти, конспект від 0332.