У сучасному світі тенденції інтернет-маркетингу змінюються, а його актуальність продовжує набирати обертів. Без розуміння бажань споживача, розробки правильної стратегії та просування в соцмережах сьогодні не обійтися ані бренд-менеджерам, ані власникам малого бізнесу доводить West iMarketing Forum 2017.
У заході взяли участь 13 спікерів, що мають величезний досвід у сфері маркетингу та знають, які тренди будуть актуальними у 2018 році.
Модератор форуму Андрій Чорний виступав з темою щодо основних помилок розвитку сайтів, серед яких: дублювання сторінок та контенту, неправильне прописання title та description, ігнорування додаткових каналів просування (ремаркетинг в Facebook, контекстна реклама), використання неправильних ключів, малий бюджет для просування, ігнорування мобільного трафіку, відсутність аналізу конкурентів, погана навігація, дизайн і функціонал, невикористання Google Analytics.
Про мультиканальну розсилку розповідав Олександр Рись, керівник Академії "SendPulse", експерт з 9-річним досвідом в рекламі та маркетингу.
Спікер розповів про свою практику використання email/sms/webpush/месенджерів.
"E-mail маркетинг "латає дірки" у шляху клієнта до здійснення покупки" - зазначив Олександр.
За його словами, SEO, банерна та контекстна реклама лише залучає трафік на сайт, після чого важливо його не втратити. Таку функцію і виконують розсилки.
Форма підписки, покрокова реєстрація, експрес заявка, розрахунок вартості, консультація - варіанти збору бази користувачів.
Головне не використовувати все разом, що є типовою помилкою на сьогодні. Також важливо не втрачати комунікацію з базою ваших клієнтів, адже чому не змусити клієнта, який купив товар на вашому сайті, зробити це й вдруге.
Артем Візарт з Одеси, розповів чому Instagram корисний для просування бренду та власного акаунту.
"Важливо слідкувати за новинками і застосовувати їх одразу, адже це обійдеться вам значно дешевше", - вважає спікер.
За словами Артема, заробляти в Instagram можна різними способами. Серед поширених варіантів просування власного бренду, блогерство, а також створення пабліка, в якому можна продавати пости за 200-300 гривень.
На підтвердження своїх слів, спікер розповів про позаштатного працівника свого агентства, який у місяць заробляє 60 000 гривень. Проте для цього важливо мати багато підписників та якісний контент.
Тетяна Боярчук, керівник відділу інтернет-маркетингу ІГ VOLWEST GROUP, у своїй доповіді "Куди котиться цей інтернет-маркетинговий світ?" розповіла лучанам про інструменти успішного інтернет-маркетингу:
- якісна та продумана маркетингова стратегія;
- систематичне простежування ефективності маркетингових компаній;
- розуміння актуальності трендів маркетингу.
Нагадаємо, 8 грудня у Луцьку проходить West iMarketing Forum 2017.