Укрзалізниця призупинила повернення квитків через інтернет

З метою попередження зловживань з квитками, оформленими через інтернет, з 12 грудня 2017 року Укрзалізниця тимчасово призупиняє послугу повернення квитків через інтернет.

Повернути кошти за квитки, оформлені через інтернет, можна буде  лише через залізничні каси, - повідомляє прес-служба Укрзалізниці.

Аналіз, проведений спеціалістами Укрзалізниці, показує, що частину квитків на пікові дати, зокрема, зимові свята, викуповують через інтернет у перші хвилини відкриття продажу.

Водночас, простежується тенденція щодо повернення значної частини викуплених квитків (переважно у нічні години).

Такі дані можуть свідчити про те, що квитки масово і системно скуповують для їх подальшого перепродажу.

Для того, щоб унеможливити подібні зловживання, Укрзалізниця тимчасово призупиняє операцію повернення квитків через інтернет.

Обмеження буде скасовано після закінчення новорічно-різдвяних перевезень.

Нагадаємо, "Укрзалізниця" на зимові свята призначила тридцять додаткових потягів.