"Київстар" оштрафували за махінації на 21 мільйон (Оновлено)

Антимонопольний комітет України оштрафував мобільного оператора "Київстар" на 21,3 млн грн. через неправдиву інформацію про посекундну тарифікацію.

Про це повідомив в Facebook глава АМКУ Юрій Терентьєв.

"Вчора 14.12.2017 комітетом було прийнято рішення по справі проти відповідача АТ "Київстар" про недобросовісну конкуренцію у вигляді поширення інформації про умови тарифікації, яка вводить в оману (порушення статті 15-1 Закону України "Про захист від недобросовісної конкуренції").

Оператор у своїй комунікації про умови тарифікації використовував три типи тверджень, у двох з яких зазначалося, що тарифікація "посекундна". По факту це твердження неправдиве - вартість повної хвилини розмови списувалася в першу секунду розмови", - написав Юрій Терентьєв.

А також додав, що на компанію накладено штраф у розмірі 21,3 млн грн.

Тим часом, у прес-службі "Київстару" повідомили, що претензії АМКУ стосуються не тарифікації голосових каналів, а інформування абонентів. Зазначають, що оператор доносить до абонентів інформацію про спосіб тарифікації дзвінків за допомогою всіх каналів комунікації, в тому числі - на офіційному сайті компанії, в рекламних матеріалах, у доступній та зрозумілій формі і в установленому законом способом.

За словами представників "Київстару", відповідно до Закону про телекомунікації кожен оператор самостійно встановлює тарифи і спосіб тарифікації тривалості надання послуги. Закон вимагає, щоб для обчислення вартості послуг використовувалася тарифна одиниця (одиниця обсягу послуги) - секунда, хвилина, обсяг даних, кількість повідомлень. "Київстар" повністю дотримується цих законодавчих вимог.

"Київстар" розглядає можливість оскарження рішення АМКУ про накладення штрафу і зазначає, що всі оператори мобільного зв'язку в Україні використовують один і той же принцип тарифікації.