Тенденції росту: реклама йде в інтернет

Всеукраїнська рекламна коаліція оприлюднила свій щорічний прогноз розвитку ринку реклами. ВРК очікує ріст рекламних бюджетів у всіх його основних напрямках, - повідомляє Watcher.

Найбільший ріст – 30% - очікується в сегменті диджиталу. А це - насамперед, інтернет, телебачення, радіо, соціальні мережі та інші форми. Такі ж теми росту були й у 2017 році.

В цьогорічному прогнозі обсяг бюджетів мобільної реклами розбитий за джерелами і доданий до відповідних рядків: банерна реклама, спонсорство, цифрове відео.При цьому, додано колонку – частка бюджетів мобільного трафіку.

Оцінка формується на підставі дослідження Інтернет Асоціації України (ІнАУ) за перше півріччя з допущенням, що обсяг першого півріччя 2017 складе 45% від року. Для сірих зон дослідження ІнАУ (обсяг Youtube, Facebook, пошук) застосовуються збільшувані коефіцієнти поправки.

Істотно змінена база цифрового відео за рахунок частки Youtube і додавання частки мобільного трафіку, що дало технічне зростання 82%.

Зростання ринку в 2018 році очікується в першу чергу за рахунок пошуку і цифрового відео, частка мобільного трафіку складе не менше 55% в пошуку і близько 35% в цифровому відео.

Ключовим фактором позитивної динаміки ринку в 2018 стане органічне зростання споживання мобільного інтернету як медіа. Спонсорство виросте в основному за рахунок зростання попиту великих рекламодавців на комплексні проекти.