Волинський прес-клуб провів медіа-моніторинг регіональних ЗМІ на предмет розміщення політичної джинси. Загалом було проаналізовано 185 публікацій на виборчу тематику в друкованих виданнях, 110 випусків новин на телебаченні і 138 на радіо, 194 повідомлення в інтернет-виданнях.
Результати проведеної роботи показали, що найбільше політичної джинси міститься у друкованих виданнях, найменше – в ефірі місцевих радіо і телебачення.
«На волинському телебаченні традиційно мало джинси. Подібний моніторинг ми проводили і на минулих виборах – ситуація була аналогічною. В пресі, навпаки, найбільше, порівняно з іншими медіа, матеріалів з ознаками замовності. Контент місцевих інтернет-видань досліджуємо вперше, бо 2007 року вони не були настільки популярними, не мали великої аудиторії. Тепер ситуація змінилася і ці ресурси мають достатньо потужний вплив на виборців, тож ми теж включили їх в моніторинг. За кількістю джинси інтернет-видання посіли друге місце», – розповіла «Виборам та ЗМІ» Богдана Стельмах, координатор Волинського прес-клубу.