Дослідження: як впливають на користувачів рекламні банери на сайтах

Реклама в інтернеті займає одне з провідних місць на загальному ринку медіа реклами та суттєво регулює бізнес-ідеї. Саме вона діє на потенційних споживачів чи не найбільш ефективно, порівняно зі звичайною зовнішньою рекламою.

Давайте більш детально розглянемо основні принципи та види інтернет-реклами, які в останні роки стали надзвичайно популярними та цікавими для власників бізнесу.

Велика частина реклами проглядається сучасними споживачами пробіжно, під час того, як їх основна увага сконцентрована на чомусь іншому - наприклад, поки людина гортає журнал чи проглядає розділи веб-сайту. Однак, навіть швидкий та неуважний погляд на банер може позитивно впливати на зміну споживчих звичок покупців.

Про це розповіли автори нового дослідження, присвяченого саме «пришвидшеному» перегляду реклами, а саме - повторюваному перегляду рекламних банерів в Інтернеті, - повідомляє Ua Modna Agency.

«Ефективність простого «помічання» реклами буде найближчим часом зростати» - впевнені автори дослідження Ксянг Фанг з Університету штату Оклахома, Суренда Сінгх з Канзаського Університету та Рохини Аглувалія з Університету Міннесоти. Вони дійшли висновку, що це пов'язано з тим, що в сучасному рекламному просторі увагу споживача часто сконцентровано, власне, не на рекламованому товарі, а на чомусь ще. Тому, «незалежно від того, який рівень “тисноздатності” (clickability - CTR – Click-through-rate) має банер, він може створити позитивне ставлення до рекламованого товару за рахунок повторюваного впливу» - запевняють дослідники.

Предмет свого дослідженя автори назвали «ефектом простого «помічання» реклами».

Як виявилося, навіть при нетривалому зверненні уваги у людей розвивається позитивне сприйняття об'єкта реклами або стимул до здійснення покупки товару.

І це не зважаючи на те, що споживачі не вивчали цю рекламу, не вчитувалися в неї.

Провівши серію експериментів, вчені виявили, що хоча люди проглядали рекламу таким чином, що не могли згадати її зміст, повторні покази реклами призводили до того, що об'єкт уже здавався їм знайомим. А це, в свою чергу, спричиняло появу позитивних емоцій щодо рекламованого товару.

Дане дослідження може мати важливе значення не тільки в теоретичному, але і в практичному плані. По-перше, воно збільшує рівень розуміння того, які процеси стоять за, так би мовити, «простим помічанням». Що ж до практичного сенсу, то дослідження допомагає рекламодавцям зрозуміти, якими критеріями варто вимірювати ефективність роботи банерів.

Згідно результатів дослідження, респонденти починають більш позитивно оцінювати рекламований об'єкт по мірі зростання частоти показів його рекламних банерів. Дослідники зазначають, що навіть після двадцяти показів ефект «набридливості» у респондентів був не очевидно виражений.

Отримані результати показують: так звана «пробіжність», яка виникає в результаті пасивного постійного перегляду реклами, стає важливою сполучною ланкою між показом реклами та її позитивним сприйняттям.

Тож можемо зробити висновок, що банерна реклама в інтернеті має два основні інструменти впливу на вашого потенційного клієнта:

  • здатна за допомогою одного натискання (click) привести на ваш сайт, тобто зробити так званий lead.
  • робить ваш бренд впізнаваним та формує лояльне ставлення у потенційних клієнтів ще до моменту знайомства безпосередньо з предметом реклами

Відповідальне ставлення до створення власного рекламного банеру гарантуватиме значно вищу ефективність від його розміщення.