Дослідження: що і чому купують українці в інтернеті

Компанія Gemius у вересні-жовтні цього року провела дослідження ecommerce-сектора в Україні, зокрема - купівельних звичок інтернет-аудиторії.

Мета дослідження дізнатися, які активності в секторі найпопулярніші, на які сайти ходять покупці, що і чому купують в онлайн, з якими труднощами стикаються, передає AIN.UA.

За результатами дослідження, 55% опитаних у віці від 18 до 69 років здійснюють покупки на українських або зарубіжних сайтах. З них 47% купують в Україні, 23% - за кордоном. Більше половини порівнюють ціни на різних сайтах.

Більшість онлайн-покупців (тих, хто вказав, що робить покупки в інтернеті) використовують сайти інтернет-магазинів, також популярні сайти оголошень, ресурси для порівняння цін і сервіси продажу квитків. Тільки 20% відвідували сайти онлайн-аукціонів, 25% - сайти купонних знижок.

Основна причина, по якій купують в інтернеті - кращі ціни, зручність, простіше порівнювати пропозиції. Майже половина онлайн-покупців відзначили, що в інтернеті простіше знайти особливі або рідкісні товари, про товари простіше знайти інформацію.

Основні проблеми, з якими покупці стикаються в онлайні - товар не відповідає очікуванням, про нього опублікована невірна інформація, у нього висока ціна доставки або ж доставка триває занадто довго. 25% стикалися з проблемами в частині повернення і гарантії.

Серед чинників, які могли б мотивувати користувачів частіше купувати в інтернеті: зниження цін на товари і доставку, знижки для онлайн-покупців, швидка доставка, безпечні способи оплати.