Минулий рік був досить активний у розвитку інтернет-маркетингу. Змінюються алгоритми взаємодії з рекламою, запустився голосовий пошук, активніше використовуються можливості штучного інтелекту. Ринок швидко розвивається, а нові інструменти дають гарні результати, варто лише слідкувати за трендами та використовувати їх найефективніше. Що ж найкраще спрацює для реклами регіональних бізнесів, яким чином заявити про себе та покращити імідж? Відповідає на ці запитання СЕO інтернет-агентства "Массімо" Максим Нікітін.
"Найперше варто звертати увагу на бізнес та потреби клієнта, які цілі він ставить, плануючи рекламну кампанію, чи то в офлайні, чи то в онлайні, - уточнює маркетолог. – Але якщо узагальнити – найефективнішими інструментами у інтернет-маркетингу цьогоріч будуть – просування у Facebook, Instagram, контекстна реклама Google AdWords та нативна реклама".
Що ж стосується реклами у медіа, Максим Нікітін переконаний, що при вдалому виборі ЗМІ, тематики та акцентів кампанії – можна досягнути чудових результатів.