Реклама у медіа: не для миттєвих продажів, а для іміджу

Минулий рік був досить активний у розвитку інтернет-маркетингу. Змінюються алгоритми взаємодії з рекламою, запустився голосовий пошук, активніше використовуються можливості штучного інтелекту. Ринок швидко розвивається, а нові інструменти дають гарні результати, варто лише слідкувати за трендами та використовувати їх найефективніше. Що ж найкраще спрацює для реклами регіональних бізнесів, яким чином заявити про себе та покращити імідж? Відповідає на ці запитання СЕO інтернет-агентства "Массімо" Максим Нікітін.

"Найперше варто звертати  увагу на бізнес та потреби клієнта, які цілі він ставить, плануючи рекламну кампанію, чи то в офлайні, чи то в онлайні, - уточнює маркетолог. – Але якщо узагальнити – найефективнішими інструментами у інтернет-маркетингу цьогоріч будуть – просування у Facebook, Instagram,  контекстна реклама Google AdWords та нативна реклама".

Що ж стосується реклами у медіа, Максим Нікітін переконаний, що при вдалому виборі ЗМІ, тематики та акцентів кампанії – можна досягнути чудових результатів.

- Медійну рекламу потрібно використовувати, щоб розповісти про новий продукт, послугу, або й про нову компанію на ринку, - радить маркетолог.

"Як правило, це іміджева реклама, - додає експерт. - І якщо клієнт розміщує на якомусь із сайтів банер і очікує миттєві продажі – це хибний шлях. Проте, якщо рекламується масовий продукт і є інформація, яка стимулює купувати – банер може привести потенційних клієнтів. Але разом з ним мають працювати і інші методи інтернет-маркетингу. Тільки комплексні кампанії дають найефективніші результати".

Додамо, що на думку екс-генерального директора "Microsoft Україна" Надії Васильєвої, найбільш розумною стратегією для просування в інтернеті є комбінування рекламних каналів з подальшим сегментуванням аудиторії для цільового ремаркетингу (наприклад, через той же Facebook).