Інтернет реклама помітно відрізняється від всіх інших форматів реклами. В першу чергу – за рахунок можливості відразу ж отримати всю необхідну інформацію про товар, послугу або компанії, просто клікнувши один раз на відповідне посилання (банер) і перейшовши на сайт або сторінку в каталозі. Таким чином, користувач відразу визначає для себе, чи потрібен йому ваш товар або послуга і чи буде він дзвонити або заходити до вас.
У разі ж телевізійної, радіо та зовнішньої реклами рішення про купівлю приймається не відразу, а після деякого часу – після того, як користувач ознайомиться з тим, що йому пропонують або подумає, чи дійсно йому потрібен рекламований товар. Також ймовірно, що потенційний клієнт просто забуде про рекламу, оскільки вона у нього не зафіксується через величину «рекламного шуму».
Іншою перевагою даного формату реклами є можливість яскраво і наочно донести до користувача всі переваги свого товару. Сучасні технології дозволяють зробити рекламний банер дуже красивим і, що найголовніше, «чіпляючим» увагу користувача.
Ще одним плюсом інтернет реклами є можливість відстеження, наприклад, ефективності рекламної кампанії за допомогою контролю кількості показів свого банера і кількості переходів по ньому на потрібну сторінку, - пише biznesua.com.ua.
Але ви ж чули і про банерну сліпоту: несвідоме ігнорування користувачем банерів і навіть контенту, схожого на банери. Додайте свідоме прагнення деяких інтернет-серферів уникати реклами, що виражається у використанні AdBlock і аналогічних програм. Тепер зрозуміло, звідки йдуть розмови про неефективність класичної реклами в інтернеті?
Чому ж рекламодавці платять за банери на популярних сайтах, незважаючи на дані про неефективність цього інструменту? По-перше, великі компанії обов'язково оцінюють ROI інвестицій у рекламу. Повірте, бізнес не буде постійно платити за непрацюючий інструмент. По-друге, є багато досліджень, які підтверджують ефективність реклами, - пише itstatti.in.ua.
Аргументи проти банерної реклами:
- Середній CTR банерів становить лише 0,1 %.
- 86 % інтернет-серферів не пам'ятає, що рекламував останній банер, який вони бачили.
- більше половини мобільних кліків по банерах відбувається випадково.
Аргументи на користь банерної реклами:
- Банери забезпечують більш високий CTR, ніж всі формати інтернет-реклами в середньому. Загальний показник CTR для інтернет-реклами, незалежно від форматів становить 0,06 %.
- Банери приносять користь бізнесу, навіть якщо користувачі не переходять по них на сайт.
Які завдання вирішує банерна реклама
Використовуйте цей інструмент для:
- Підвищення обізнаності аудиторії про ваш продукт і бізнес. Навіть якщо користувач не переходить за посиланням, він отримує інформацію.
- Управління репутацією.
- Залучення трафіку.
Скільки коштують банери
На вартість банерної реклами впливає ряд факторів, включаючи наступні:
- Популярність і тематика обраного майданчика.
- Розмір банера.
- Розташування реклами на сторінці.
- Вибір між наскрізним розміщенням або публікацією реклами на одній або декількох сторінках.
- Вибір між динамічним і статичним розміщенням.
Щоб дізнатися вартість реклами на конкретному ресурсі, зв'яжіться з адміністраторами або знайдіть відповідну інформацію самостійно.
Реклама в мобільних додатках
Вище сказано, що половина мобільних кліків по банерах відбувається випадково. Незважаючи на це, мобільна реклама працює. У першу чергу це стосується реклами в додатках. Зверніть увагу на деякі факти про цьому інструменті:
- За даними маркетингового агентства Medialets, CTR реклами в додатках в два рази перевищує цей показник для мобільних сайтів.
- Ви можете опублікувати оголошення в додатках за допомогою систем контекстної реклами і спеціалізованих бірж. Також ви можете домовитися безпосередньо з розробником або власником програми.
- За даними видання Apps Savvy, CTR реклами в додатках в 11,4 рази перевершує CTR банерів на сайтах незалежно від їх типу.
Нагадаємо, президент Української Асоціації Медіа Бізнесу Олексій Погорелов радить використовувати інтегровані комунікації - такі, які використовують декілька каналів для вирішення завдання.
"Саме комбінація різних каналів (преса, інтернет, ТБ, радіо та інші) + різні, але ефективні для кожного з каналів повідомлення + сила креативу комунікаційного рішення дають ефективну рекламно-комунікаційну кампанію. Викиньте щось одне - і ви суттєво втратите у ефективності", - переконаний експерт.