Онлайн-реклама: скільки часу користувачі витрачають на перегляд інтернет-оголошень

Дослідницька компанія Gemius оцінила масштаби й ефективність різних форматів реклами, яку демонструють українським користувачам.

Про це йдеться на сайті компанії, - повідомляє espreso.tv.

В цілому в українській мережі реклама була показана більше 10 мільярдів разів, з них 56% - inscreen (у видимій частині екрану) із середньою тривалістю 13,39 секунд.

Видимість реклами на екрані, або ж Viewability - один з ключових параметрів, що визначають ефективність онлайн-реклами.

Двома найбільш поширеними індикаторами, використовуваними для вимірювання viewability, є viewability rate, що показує частку переглядів оголошень, що відображаються користувачу у вікні браузера, і viewability time, тобто середній час, протягом якого реклама була видима.

У Gemius проаналізували, як відрізняються ці індикатори для відео-, банерної та текстової реклами, а також, які особливості viewability існують в соціальних мережах, на інших веб-сайтах і в пошукових системах.

Середній час viewability по банерній рекламі - найвищий

Банерна реклама в Україні серед аналізованих форматів має найвищі показники viewability за середнім часом, протягом якого реклама перебувала в зоні видимості - 14,12 секунд.

Для банерної реклами в соціальних мережах цей показник становить 14,88 секунд, для інших сайтів - 14,06 секунд. Дані по частці viewability показують, що дві третини (66%) рекламних оголошень в соціальних мережах були видимі, тоді як на інших веб-сайтах частка viewability становить 56%.

Відеореклама

Відеореклама виділяється серед інших форматів за часткою viewability - до 74%. Viewability rate для соціальних мереж становить 84%, для інших сайтів - 73%. Середня тривалість взаємодії з рекламними оголошеннями становить 12,75 секунд; для соціальних мереж - 11,21 секунд, для інших сайтів - 12,88 секунд.

Текстова реклама ефективніша в соціальних мережах

Хоча в цілому тільки 48% текстової реклами були в зоні видимості на екранах користувачів, а тривалість переглядів (9,79 секунд) нижче, ніж по іншим форматам, в соціальних мережах така реклама має вищі показники по індикатору viewability rate, ніж банерна реклама (68 % для текстової реклами в порівнянні з 66% для банерної), а середній час перегляду більше, ніж з відеореклами (11,54 секунд для текстової реклами і 11,21 секунд для відеореклами).

Для текстових оголошень, які відображаються на інших веб-сайтах, ці показники становлять 47% і 10,53 секунд відповідно.

Відзначимо, що для оцінки viewability Gemius використовувала стандарти IAB, згідно з якими оголошення вважається видимим, якщо 50% пікселів розташовані у видимій зоні екрану протягом більше 1 секунди.

У разі відеореклами - 50% пікселів розташовані у видимій зоні екрану протягом більше 2 секунд. В аналіз включені дані за жовтень 2017 року, зібрані серед української інтернет-аудиторії, що використовує настільні комп'ютери і ноутбуки у віці від 14 до 69 років.

Нагадаємо, тим часом, експерт з інтернет-маркетингу, РR директор "Dnipro Development Agency" Віктор Пашула радить активно використовувати у рекламі візуалізацію. І це не лише картинки "мімішних" цуценят або макрофотографії вишуканих страв. Мова йде більш про відео, завдяки якому люди краще сприймають і запам'ятовують інформацію. І ще бажаніше – із застосуванням інтерактивних елементів, нативної реклами.