У Луцькраді презентували бренд-бук - документ про те, як треба малювати та використовувати графічну символіку міста.
Про це йшлося 24 січня під час засідання виконкому Луцькради, - пише "Волинь24".
За словами начальника управління туризму та промоції міста Катерини Теліпської, у бренд-буці розповіли про правила використання фірмового бренду Луцька та показали графічні символи. Зокрема, описали логотип, його побудову, колір, як можна і не можна видозмінювати чи використовувати графічну символіку, правила оформлення корпоративного стилю.
Серед цікавинок, про які розповідають у бренд-буці - оригінальні піктограми. Це Луцьк: історичний, поетичний, музичний, художній, тетральний, спортивний та медовий.
Завдяки таким піктограмам кожен напрямок туризму у Луцьку має свою ідентифікацію та фірмовий стиль.
Крім того до бренд-буку увійшов фірмовий шрифт, який презентували ще на початку грудня 2017 року.
Серед інших правил у бренд-буці - як треба оформляти візитівки, папки для паперів, сувеніри.