У січні 2018 року продажі нових легкових автомобілів зросли на 40,6% в порівнянні з тим же місяцем 2017 року, до 6,62 тисяч одиниць.
За оцінкою аналітиків, такому стрімкому зростанню продажів сприяла курсова “лихоманка”, що змусила споживачів швидше приймати рішення про купівлю автомобілів, які дорожчали повільніше, ніж змінювався курс долара, передає "Finance.ua".
“До того ж, багато замовлень на авто були зроблені ще до Нового року, а в січні вже закривалися самі угоди”, – додають вони.
Лідером, як і в торішньому січні, стала Toyota, яка майже подвоїла продажі і зайняла 14% ринку. Renault стабільно утримує друге місце (частка 8,9%), але буквально за крок від нього – Volkswagen (8,7%).
Нарощує продажі Skoda (четверта сходинка рейтингу) і Nissan (п’ята), майже вдвічі збільшила продажі Mazda.
Але 3-разове зростання демонструє узбецький бренд Ravon. Цей бренд в січні вже став №8 в Україні, хоча ще рік тому був у “хвості” другої двадцятки.
Триразове зростання продажів узбецького бренду Ravon дозволить йому вийти на восьму позицію в рейтингу, тоді як в січні-2017 він був тільки 17-м.
За даними AUTO-Consulting, з преміум-брендів на перше місце в січні вийшла Audi, яка наростила продажі майже втричі, що дозволило бренду закріпитися в ТОП-10 українського ринку.
Найпопулярнішою моделлю став Volkswagen Golf, але буквально з різницею в кілька машин за ним іде Toyota RAV4, а також новинка січня – нова Toyota Camry, яка тільки нещодавно з’явилася в Україні.
Згідно з оприлюдненою аналогічною статистикою асоціації “Укравтопром”, реєстрації нових легкових автомобілів у січні зросли на 37%, до 6,6 тис. од.
Трійка лідерів аналогічна – Toyota з 941 авто і зростанням до січня-2017 на 91%, Renault (589 авто, приріст 21%), Volkswagen (576 од., “Плюс” 30%).
Водночас на четверту позицію асоціація виводить Nissan (447 авто), а на п’яту Skoda (438 од.).
За даними асоціації, автомобілем місяця також став Volkswagen Golf, який придбали 318 автомобілістів.