Тенденції у інтернет-маркетингу змінюються, а малим підприємцям за ними встигнути дуже важко. Як знайти ефективні рішення для реклами, коли цілими днями потрібно займатися виробничими питаннями, як зекономити кошти і мати найкращий ефект?
Працювати з мінімальним бюджетом або навіть за його відсутності - складно, проте можливо, - у цьому переконана PR директор Вищої школи комунікацій Оксана Гук.
Ось її поради для малобюджетного маркетингу:
- По-перше, слід врахувати, що регіональні ЗМІ відчувають гостру нестачу позитивних інформаційних приводів.
Прикладіть зусилля, аби вдовольнити таку потребу. Систематично працюйте над довірою до компанії, вибудовуйте добрі стосунки з представниками медіа. Знайдіть можливість вивчити аудиторію конкретного ЗМІ, її інтереси. Надавайте читачам цікаву і корисну саме їм інформацію. Ведіть цю роботу регулярно. Днями зустрічала таку статистику: до 75% покупців скоріше оберуть товар/послугу, виробник якої турбується про свою репутацію.
По-друге, не варто забувати про соціальні мережі. Адже за останніми дослідженнями середньостатистичний українець проводить в мережі близько 2 годин на добу.
У підлітків цей показник іноді сягає 9 годин. До того ж, останні зміни в алгоритмах Фейсбука покликані надавати пріоритет саме місцевим новинам. Тож ретельно вивчайте вашу цільову аудиторію, створюйте актуальний контент, запитуйте зворотній зв'язок, стимулюйте розвиток спільнот. А бюджет спрямуйте на просування.
Нагадаємо, волинський інтернет-маркетолог Максим Нікітін радить невеликим регіональним бізнесам активніше використовувати можливості просування у Facebook та Instagram контекстну та нативну рекламу.