Що робити, коли банер не сприяє зростанню продажів, а оренда двох-трьох сітілайтів для розміщення реклами обходиться надто дорого? Як знайти своїх клієнтів та ефективно витрачати рекламні кошти? Про це журналісту 0332.ua розповів PR-директор "Dnipro Development Agency" Віктор Пашула.
За словами фахівця, кожен, хто «вариться» у маркетинговому котлі, рано чи пізно починає зазіхати на омріяний бюджет. А все тому, що для багатьох сума вкладена в рекламу слугує своєрідною страховкою. Можливістю продемонструвати свій успіх та перевагу як перед керівництвом, так і, скажімо, перед друзями на якійсь модній вечірці. Проте, навіть і нульовий бюджет – ще не перешкода для досягнення мети. Це, насамперед, виклик для власного розуму.
- Наприклад, у вас є невеличкий тематичний ресторан та кухня, туди вже вкладено немало грошей, - каже Віктор Пашула. Сайт на стадії розробки, як і створення сторінок у соцмережах. Впізнаваність закладу – морок. Середній чек відвідувача – сльози. Бізнес-план поплив…
Стоп! Вмикаємо мозок! Ви ж не одні на світі. Тут чудово спрацює «сарафанне радіо». Запросіть друзів підтримати ресторан. Напишіть та запустіть у мережу корисну і цікаву інформацію про ваш заклад, вона може бути навіть трішки жартівливою, посмійтеся з себе. Додайте коротке авторське відео – як вас знайти, що скуштувати. Згадайте про свою коронну страву та запросіть усіх бажаючих на welcome-дегустацію.
Впізнаваність та "лакшері-відгуки" відвідувачів відчинять нові обрії популярності локації – через проведення «івентів», бізнес-сніданків та інше.
"Тож, не варто опускати руки, - переконаний експерт. Треба лишень по-іншому поглянути на свою роботу, сформувати чіткі пріоритети, проявити кмітливість".
Додамо, що для невеликих бізнесів президент Української Асоціації Медіа Бізнесу Олексій Погорелов також радив використовуватиінтегровані комунікації- такі, які використовують декілька каналів для вирішення завдання.
"Саме комбінація різних каналів (преса, інтернет, ТБ, радіо та інші) + різні, але ефективні для кожного з каналів повідомлення + сила креативу комунікаційного рішення дають ефективну рекламно-комунікаційну кампанію. Викиньте щось одне - і ви суттєво втратите у ефективності", - переконаний експерт.