Українці віддають перевагу міжнародним виробникам при виборі товарів повсякденного попиту.
Такими є дані рітейл-аудиту Nielsen, передає УНН.
Nielsen провів дослідження серед більш ніж 30 тис. споживачів в 63 країнах світу, в тому числі - в Україні. Мета аудиту - виявити вподобання покупців щодо походження продуктів в 34 різних категоріях.
"Роком раніше ідентичне дослідження показало відносний баланс у вподобаннях між глобальними і локальними виробниками. Однак результати дослідження в 2017 році демонструють перевагу на користь міжнародних виробників при виборі більшості FMCG категорій", - йдеться у повідомленні.
Зазначається, що в таких категоріях, як дитячі підгузки і продукти харчування лише 7% і 10% споживачів надають перевагу локальному виробнику, решта - міжнародним. Також, іноземному виробнику віддається перевага в категоріях вітамінів, корму для тварин, засобів для жіночої гігієни, енергетичних напоїв.
"При цьому, локальним маркам довіряють при виборі молочної продукції, печива та морозива", - свідчать дані рітейл-аудиту.
Нагадаємо, в Україні експерти фіксують критичну ситуацію із якістю продуктів харчування. За словами нардепа, С. Тригубенка, саме через дію мораторію на перевірки бізнесу, зросла кількість випадків масових отруєнь, а полиці вітчизняних супермаркетів - сповнені товарами із простроченими термінами вжитку.
Згідно даних лабораторних досліджень, проведених представниками громадських організації, найбільш вразливими до підробки виявилися продукти молочної галузі.