Луцькі депутати готові пересідати на велосипеди

У Луцьку розробили концепцію розвитку велосипедної інфраструктури. Про це йшлося на сьогоднішньому засіданні постійної депутатської комісії Луцькради з питань міжнародного співробітництва, інформаційної політики, молоді, спорту та туризму. Інформує «Волинська правда».

За словами автора концепції, голови громадської організації «Асоціація розвитку туризму Волині» Юрія Моклиці, в місті за умов капітальної реконструкції доріг слід враховувати інтереси як автоводіїв, так і пішоходів та велосипедистів. Громадський активіст каже, що наразі є вся потрібна база для впровадження задуму – схеми вулиць, на яких пролягатимуть веломаршрути з відповідними велосмугами. 

Також Моклиця зазначив, що у виконкомі Луцькради вже розробляють типові форми велостоянок.Про те, що в обласному центрі Волині є чимало людей, які користуються велосипедним транспортом, зауважив депутат Андрій Калахан. Обранець навів приклад – тільки на Велодень у Луцьку цьогоріч прийшло близько тисячі людей. Він додав, що йдеться лише про активних учасників акції.Також Андрій Калахан зазначив, що і серед його колег є бажаючі пересісти на двоколісний транспорт. Він навів приклад депутата Сергія Григоренка, який, з його слів, готовий їздити на велосипеді. Однак депутат нарікає на відсутність інфраструктури для цього. Наталія Бунда повідомила, що вона придбала велосипед, однак вказала на небезпеку їзди на сучасних автошляхах.Серед плюсів концепції розвитку велосипедної інфраструктури Калахан відзначив пропаганду здорового способу життя та підтримку екології міста.Під час засідання комісії Юрій Моклиця вказав на те, що українська велосипедна інфраструктура наразі розвинута лише в Києві та Львові.Крім того, на комісії прозвучала ідея заохочувати місцевий бізнес будувати місця паркування для велосипедів.Зрештою, обранці погодили вищезгадану концепцію, також вказавши на нагальність програми з популяризації велосипедного руху.