Загальне збільшення витрат на оплату праці працівників комунальних підприємств міста Луцька у 2018 році має зрости на 58 млн 897 тисяч грн, або на 33,6 %.
Про це йде мова у фінансовому плані комунальних закладів на поточний рік, - інформує "Вголос".
Найбільший ріст витрат на оплату праці очікується на КП «Центр туристичної інформації та послуг» (57,4%), КП «Луцький зоопарк» (53,7%), ДКП «Луцьктепло» (49,7%), КП «Луцькреклама» (43,2%), ЖКП №7 (40,5%) та КП «Парки та сквери м. Луцька» (40,3%). Основною причиною росту витрат на оплату праці є забезпечення належного рівня оплати праці працівників та приведення його у відповідність до нових норм законодавства щодо мінімального розміру заробітної плати та прожиткового мінімуму у 2018 році.
Порівняно із 2017 роком комунальними підприємствами міста на 28,9% заплановано збільшити витрати на утримання управлінського апарату. Всього планова сума адміністративних витрат складе 48 млн 300 тис грн., що на 10833,9 тис. грн. більше за фактичні витрати 2017 року, з яких: витрати на оплату праці адміністративного персоналу зростуть на 8711,2 тис. грн. або на 35,9%, що становить 68,3% усіх адміністративних витрат.
Найсуттєвіший ріст адміністративних витрат заплановано КП «Луцькреклама» (57,7%), ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» (55,2%), ДКП «Луцьктепло» (47,5%), КП «Центр туристичної інформації та послуг» (34,0%), КП «Луцькводоканал» (34,0%), КУ Луцький міський трудовий архів (33,3%) та ЖКП №7 (32,9%). Майже на рівні 2017 року планує витрати на утримання адмінапарату лише ЖКП №3.
Найбільший ріст витрат на виплату заробітної плати адміністративним працівникам запланували ДКП «Луцьктепло» (71,7%), КП«Центр туристичної інформації та послуг» (57,4%), ЖКП №7 (52,8%), КП«Луцькреклама» (44,1%) та Спецкомбінат КПО (42,0%).