Щомісячна аудиторія месенджера Telegram сягнула 200 мільйонів користувачів.
«Якби Telegram був країною, це була б шоста за величиною країна світу», – повідомляє The Village Україна з посиланням на офіційний блог компанії.
Дуров дякує користувачам за зростання популярності месенджера та зазначає, що Telegram не проводив рекламних кампаній для залучення аудиторії.
У повідомленні наголошується на незалежності та безпечності месенджера: «Telegram не має ради акціонерів. Ми не співпрацюємо з маркетологами, митцями чи державними установами. Від дня запуску у серпні 2013 року ми не розкрили жодного байту приватних даних наших користувачів третім особам».
Востаннє засновник месенджера Павло Дуров повідомляв про кількість користувачів у 2016 році – тоді йшлося про 100 мільйонів людей.