Нові моделі тролейбусів та автобусів виробництва «Богдан» невдовзі зможуть повністю витиснути маршрутки з вулиць українських міст. Такий прогноз зробили експерти спеціалізованого автомобільного ресурсу Autoconsulting, - повідомляє сайт підприємства.
«У Корпорації «Богдан» абсолютно згодні, що епоха 8-метрових маршруток повинна завершитися і міста повинні закуповувати великі низькопідлогові сучасні автобуси і тролейбуси. Вони давно розроблені і завод освоїв їхнє серійне виробництво. Більш того, завод вже поставив партію тролейбусів на європейський ринок, де вони успішно працюють», – зазначають автори статті.
Невеличкі та маневрені маршрутки марки «Богдан А091» стали масовим явищем на початку 2000-х років і зробили справжній переворот у сфері міських пасажирський перевезень. Вони були легкими в експлуатації, порівняно недорогими, комфортними для пасажирів та замінили російські «ГАЗелі» та «ПАЗи».
Але їхній час закінчуються, їм на зміну прийдуть сучасні 12-ти та 18-метрові тролейбуси та автобуси, що враховують особливості людей з обмеженими можливостями і відповідають сучасним європейським та світовим стандартам – економічним, технічним та екологічним, зауважують експерти Autoconsulting.
Нагадаємо, що «Богдан» підтримує ініціативи місцевих рад з оновлення рухомого складу та його заміщення новими безпечними, комфортними і екологічними зразками. На сьогодні Луцький «Автоскладальний завод №1» може забезпечити потреби міст у новому транспорті у розмірі 2200 одиниць на рік. На підприємстві активно працюють над тим, щоб до 2020 року збільшити потужності заводу до 6000 одиниць техніки на рік.
Додамо, датська компанія Banke Electromotive та луцький «Автоскладальний завод №1» Богдан Моторс уклали договори на розробку та виготовлення вантажівок для збору сміття муніципалітетами міст по всьому Європейському Союзу.