Луцький «Автоскладальний завод №1» постійно працює над збільшенням запасу автономного ходу тролейбусів власного виробництва.
Про це заявили в прес-службі Корпорації «Богдан».
Наявність такої опції дозволяє тролейбусам продовжувати рух без під’єднання до контактної мережі.
«Для забезпечення можливості руху тролейбуса без під’єднання до контактної мережі тролейбуси обладнані літій-іонними батареями. Дальність автономного ходу від однієї зарядки акумуляторів залежить від кількості встановлених акумуляторів. Літій-іонні акумулятори в конструкції тролейбуса дають можливість вийти за межі контактної мережі, доходити до найвіддаленіших районів і долати невеликі перешкоди, не створюючи затори на міських магістралях. Такі тролейбуси можуть стати ідеальним рішенням для віддалених, спальних, районів міста і навіть найближчого передмістя. Використання подібного виду транспорту значно заощадить витрати на інфраструктуру, так як зведення електричної контактної мережі повсюдно буде не обов'язковим. Автономний хід дає можливість об'єднати декілька тролейбусних маршрутів в один, – зауважують в прес-службі АТ «АК Богдан Моторс».
Розробка електротранспорту – один із пріоритетних напрямків роботи компанії. На підприємстві постійно працюють над вдосконаленням та модернізацією модельного ряду тролейбусів.
«Поширення екологічно чистого електротранспорту – це глобальна тенденція. Розповсюдження таких машин стимулює розвиток відповідної транспортної інфраструктури у містах та сприяє збереженню навколишнього середовища», – підкреслили в Корпорації.
Нагадаємо, Датська компанія Banke_Electromotive та луцький «Автоскладальний завод №1» Богдан Моторс уклали договори на розробку та виготовлення вантажівок для збору сміття муніципалітетами міст по всьому Європейському Союзу. Також луцькі чиновники вирішили купити у Швейцарії десять бувших у використанні тролейбусів. Працівники автозаводу «Богдан» протестували проти такого рішення міської влади.