Не можна заперечити той факт, що в інтернеті проходить значна частина життя пересічної людини. Покупки, спілкування, робота перемістились з онлайн в офлайн, тож і не дивно, що реклама в інтернеті стала більш потужним джерелом залучення клієнтів.
Про основні види реклами та її ефективність пише Wemes.
Статистика інтернет-покупок
Результати соціологічних опитувань показують, що 60% українців, перед тим як здійснити покупку будь-якого товару (окрім побутових речей, таких як харчі чи побутова хімія), переглядають інформацію про товар у мережі Інтернет, порівнюють ціни та характеристики. Якщо ще десять років тому українці користувалися послугами консультантів в магазинах побутової техніки, то тепер, як свідчить внутрішня статистика супермаркетів електроніки, більшість людей приходить у магазин із чітким знанням інформації про відмінності та переваги різних груп товарів.
Інтернет-магазини складають значну конкуренцію реальним магазинам і з кожним роком забирають все більший відсоток замовлень. З цього можна зробити висновок–якщо Вас немає у мережі, то для 60% українців (і це показники тільки 2013 року) Ваш бізнес просто не існує.
Початок рекламної кампанії
За даними інституту ринкових досліджень GfK Ukraine, вже протягом наступних двох років різниця між обсягами збуту за допомогою інтернет-джерел і реальних магазинів перестане бути помітною. В цій ситуації принципово встигнути зайняти свою нішу в онлайн-просторі. Маркетологи радять усім, хто ще не починав роботу над розміщенням свого бренду в мережі Інтернет, зайнятися цим якомога швидше. При чому важливо не тільки створити сайт, а і виконати ряд дій по його просуванню.Що входить до дій по просуванню сайту в мережі Інтернет: