Якщо вас немає в Інтернеті, то для 60% українців ваш бізнес просто не існує

Не можна заперечити той факт, що в інтернеті проходить значна частина життя пересічної людини. Покупки, спілкування, робота перемістились з онлайн в офлайн, тож і не дивно, що реклама в інтернеті стала більш потужним джерелом залучення клієнтів.

Про основні види реклами та її ефективність пише Wemes.

Статистика інтернет-покупок

Результати соціологічних опитувань показують, що 60% українців, перед тим як здійснити покупку будь-якого товару (окрім побутових речей, таких як харчі чи побутова хімія), переглядають інформацію про товар у мережі Інтернет, порівнюють ціни та характеристики. Якщо ще десять років тому українці користувалися послугами консультантів в магазинах побутової техніки, то тепер, як свідчить внутрішня статистика супермаркетів електроніки, більшість людей приходить у магазин із чітким знанням інформації про відмінності та переваги різних груп товарів.

Інтернет-магазини складають значну конкуренцію реальним магазинам і з кожним роком забирають все більший відсоток замовлень. З цього можна зробити висновок–якщо Вас немає у мережі, то для 60% українців (і це показники тільки 2013 року) Ваш бізнес просто не існує.

Початок рекламної кампанії

За даними інституту ринкових досліджень GfK Ukraine, вже протягом наступних двох років різниця між обсягами збуту за допомогою інтернет-джерел і реальних магазинів перестане бути помітною. В цій ситуації принципово встигнути зайняти свою нішу в онлайн-просторі. Маркетологи радять усім, хто ще не починав роботу над розміщенням свого бренду в мережі Інтернет, зайнятися цим якомога швидше. При чому важливо не тільки створити сайт, а і виконати ряд дій по його просуванню.Що входить до дій по просуванню сайту в мережі Інтернет:

*Конверсію сайту можна збільшити за рахунок проведення аналізу СЕО-спеціалістом UI-дизайнером та командою маркетологів.
Варто врахувати, що реклама в Інтернеті буває багатьох видів, і тільки комплексна маркетингова кампанія дозволяє досягнути швидких результатів для вашого бізнесу.

Які ще існують види реклами в Інтернеті?

Факт, що сайт в Інтернеті потрібен кожному бізнесу, ми вже довели. Однак, варто ще зважати і на методи реклами, окрім внутрішньої оптимізації вашого сайту.
Залучити більше клієнтів кожна і за допомогою інших способів реклами, серед яких:

Яка реклама в Інтернеті є найефективнішою?

Якщо Ви хочете засмутити маркетолога – поставте йому це питання. Не буває єдиної найефективнішої реклами в Інтернеті, так само як наша планета не могла б існувати, якби мала лише один хімічний елемент в основі.

Однак, є деякі елементи інтернет-просування, без яких просто не можна обійтись – без створенного сайту і без його СЕО-оптимізації. Це є базове ядро, на яке вже накладаються шари іншої інтернет-реклами.

Президент Української Асоціації Медіа Бізнесу Олексій Погорелов розповів, як правильно планувати рекламну кампанію та ефективно потратити гроші у мережі.

До слова, зараз редакція сайту 0332.ua дарує 10 000 на рекламу та пропонує річне обслуговування вашого бізнесу на різних медіа, а саме на сайті 0332.ua, на сайті та у газеті "Волинь24", а також у ефірі "12 телеканалу".
Подробиці - за посиланням.