Поради: де та як В2В бізнесу шукати клієнтів в інтернеті

На ринку B2B (business-to-business) купівля та продаж продуктів або послуг відбувається між юридичними особами. Маркетинг і канали комунікації в сфері B2B мають свої особливості і ризики. Вивчивши їх, бізнес зможе усвідомлено і ефективно застосовувати різні можливості просування товарів.

Про це йдеться у публікації на сайті citysitesglobal.сom.

Експерти виділили 5 основних каналів комунікації в інтернеті, які корисні для ринку B2B. Вибір залежить від сфери діяльності, цілей комунікації і того, де знаходиться цільова аудиторія онлайн. Це – веб-сайти, пошукові системи, еmail-розсилки, торгові майданчики, соціальні мережі.

Веб-сайти

Компанії B2B-сектору можуть створювати три типи веб-сайтів: корпоративний сайт, лендінг та корпоративний блог.

Корпоративний сайт - це класичне представництво бізнесу в інтернеті. Додатковим інструментом виступає посадкова сторінка або landing page (лендінгпейдж), метою якої є прямий продаж одного виду товару. Таких лендінгів може бути кілька, функціонують вони автономно від основного сайту.

Корпоративний блог призначений для створення репутації компанії як експерта і професіонала в своїй галузі. Для цього в блозі активно публікуються профільні новини, експертні статті, тематичні кейси, історії успіху, відеоролики - все, що переконає і підтвердить вибір клієнта на користь компанії. Необхідно підтримувати зворотний зв'язок через відповіді на коментарі до публікацій.

Пошукові системи

Робота з такими пошуковими системами, як Googlе, ведеться в двох напрямках - пошукова оптимізація (SEO) і контекстна реклама. Обидва напрямки забезпечують видачу інформації про продукт або послуги компанії у відповідь на пошукові запити.

Для ринку B2B важливо рекламувати товари тривалий період. Краще скоротити перелік найменувань до одного виду і рекламувати його постійно, ніж мати список товарів, але рекламувати їх час від часу. В оголошеннях велике значення мають умови угоди, тому потрібно детально прописувати умови поставки і оплати, технічну підтримку і післяпродажний сервіс.

Email-розсилки

У секторі B2B email-розсилки спрямовані на створення інтересу і побудови довірних відносин з клієнтами.

Основні принципи email-маркетингу:

  • Розробити контент-план і визначити графік розсилок (мінімум 1 раз на місяць).
  • Створювати різноманітний контент, різний – для різних цільових груп. Надсилати публікації з корпоративного блогу, дайджести актуальних новин галузі.
  • Інтегрувати пропозиції в нативну (непряму) рекламу.
  • Робити розсилки в робочий час.
  • Використовувати ввічливий тон спілкування, не звертатися на «ти».
  • Підходити відповідально до емоційних текстів.
  • Формувати базу передплатників, підвищувати їхню лояльність.

Торгові майданчики

Торгові майданчики - це майданчики електронної комерції, що забезпечують взаємодію покупців і продавців і надають додаткові сервіси. В Україні найбільші майданчики в сегменті B2B - Allbiz і Prom.ua. У мережі сайтів CitySites це локальний довідник підприємств, наприклад, довідник на сайті 0332.ua.

Присутній на торговому майданчику, бізнес отримує:

  • додаткове місце для розміщення та реклами товарів;
  • концентрацію потоку потенційних покупців на одному майданчику;
  • наявність окремого сайту (доменне ім ’я на 0332. ua ) у разі відсутності власного;
  • підтримку в просуванні онлайн.

Вартість розміщення на сайті 0332.ua у Довіднику підприємств.

Соціальні мережі

Facebook, Instagram і YouTube - найпопулярніші соціальні мережі серед представників B2B-ринку в Україні. Підготовка контент-плану, періодичність постів, таргетована реклама (серед певних користувачів за обраними параметрами) - аксіоми роботи будь-якого бізнесу в соціальних мережах.

Додамо рекомендації, дотримання яких допоможе залучати бізнес-клієнтів з соціальних мереж:

1) Розробіть корпоративний контент, який включає:

  • корисні публікації зі сфери діяльності компанії;
  • публікації про співробітників компанії;
  • фото- і відеозвіти про корпоративні заходи;
  • спецпропозиції та акції для передплатників;
  • кейси та успішні проекти компанії;
  • частку гумору і розважального контенту.

2) Варто впровадити ком'юніті-менеджмент для співпраці з передплатниками:

  • розвивайте обговорення (розділ запитань і відповідей);
  • проводьте опитування та розіграші;
  • заохочуйте відгуки;
  • реагуйте на негативні коментарі

3) Визначте один товар, з максимальною маржею, який відповідає цільовій аудиторії, обраному каналу комунікації і просувайте його в соцмережі.

До слова, зараз редакція сайту 0332.ua  дарує 10 000 на рекламу та пропонує річне обслуговування вашого бізнесу на різних медіа, а саме на сайті 0332.ua, на сайті та у газеті"Волинь24", а також у ефірі"12 телеканалу".
Подробиці -за посиланням.