У 2018-му ввезення електромобілів було звільнено від усіх податків.
Але останнім часом про продовження пільг чиновники говорять все рідше і рідше, а іноді звучать і інші думки, - пише "finance".
Читайте також: Названо найкращі електромобілі 2018 року
Перший тривожний сигнал про те, що пільги не будуть продовжені, пролунав ще навесні, коли Міністерство інфраструктури оприлюднило так званий «електромобільна закон». У ньому пільги з ПДВ та акцизу замінили на податкову знижку. Тобто скористатися таким зниженням витрат зможуть ті, хто має офіційних дохід і зможуть перекрити цю знижку сплаченим податком з доходів фізичних осіб.
«Я особисто — за продовження цієї пільги і подала відповідні поправки, хотілося б, щоб електромобілів ставало в Україні більше. У комітеті ми вивчали питання, що стосуються надання податкової знижки з податку на доходи фізичної особи тим, хто купує електромобіль. Це також є варіантом стимулювання переходу на електромобілі. Але, в такому разі, потрібно мати офіційний високий дохід, щоб було від чого цю знижку брати, і її вистачило при купівлі електоромобіля», — підкреслила вона.
Таким чином, перед другим читанням важливих автомобільних законопроектів існує дві полярні точки зору на пільги. Мінфін, ДФС, Мінінфраструктури не схильні продовжувати пільги на електромобілі, або краще їх замінити більш складними стимулами. А нардепи спробують все-таки внести поправки, які б продовжили пільги ще на якийсь період. Яка позиція виявиться сильнішою – поки не зможе сказати ніхто. Все буде вирішуватися в сесійній залі.