У Луцьку на розвиток КП «Центр туристичної інформації» з бюджету міста хочуть виділити 876,8 тисячі гривень.
Про це стало відомо 20 грудня під час засідання комісії міської ради з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів.
Як розповіла в.о. директора підприємства Оксана Штанько, у Центрі є шість основних напрямків реалізації Програми розвитку. Основний – іміджева політика.
Також, за її словами, гроші потрібні на забезпечення заробітної плати та комунальних послуг. На 2019 рік на ці послуги потрібно – 651 тисяча, а на 2020 рік - 753,1 тисячі гривень.
«Решта грошей — це іміджева політика. Це друг фотоальбомів, буклетів, флареєрів та інше, які спрямовані на інформаційну популяризацію Луцька», — зазначила Штанько. Вона додала, що за їхніми даними збільшилася кількість туристів у Луцьку, якщо у 2016 році їх було близько 2,5 тисячі людей, то станом на листопад 2018 року більше 4 тисяч іноземних туристів.