У Луцьку просять перевірити роботу ЖЕКу №8, зокрема список справді виконаних робіт працівниками за 2018 рік.
Про це на платформі «Відкрите місто» написала Іванна Мартинів.
«Раніше було спостереження, що ЖЕК 8 звітує про ненадані послуги. З наданих можна побачити: дератизація підвалу у 2-му підїзді після скарги мешканців, заміна лампочок на вході у підїзд», — йдеться у повідомленні.
Також мешканка Луцька написала про проблеми, які виникали у їхньому будинку:
- Під час прориву труби теплопостачання у квартирі на першому поверсі (підїзд 2), ЖЕК невчасно надав послугу з усунення проблеми, працівники довго їхали, плюс пішли «на обід», коли проблема ще не була усунена.
- Під час пошкодження труби холодного водопостачання у квартирі на 3-му поверсі ЖЕК не зміг вчасно і якісно надати послугу, мешканці зверталися до іншого майстра.
- За станом на сьогодні у дворі біля 1-го підїзду суцільний лід, на якому можна отримати травму.
- В листопаді 2018 року у нашому будинку була проблема з опаленням: воно не надавалося у квартирі, і ЖЕК вирішив це питання лише через 3 дні.
«Прохання спонукати керівництво ЖЕКу №8 до надання повної звітності (з фотодоказами) про здійснені ним послуги за 2018 рік, якщо вони цього надати не можуть, то перерахувати вартість своїх послуг, які включені у комунальні рахунки», — пише Мартинів.