Укрзалізниця хоче зменшити кількість провідників у потягах з розрахунку два провідника на два вагона.
Зміни проводитимуться в порядку експерименту, - повідомляє gazeta.ua.
На даний момент на два вагона доводиться три провідника.
Експеримент проведуть на поїздах з мінімальною кількістю зупинок і максимальною швидкістю.
"Проведення експерименту заплановано в першому півріччі 2019 року. Він не передбачає скорочення кількості провідників. У ході проведення експерименту будуть задіяні нові пасажирські вагони або вагони, які пройшли капітально-відновлювальний ремонт", - йдеться в повідомленні.
Головна мета - зменшення витрат Укрзалізниці на обслуговування пасажирів. В компанії обіцяють, що якість обслуговування не постраждає.
"Крім того, в ході експерименту буде проведено аналіз функцій провідників з можливим подальшим їх переглядом. Даний підхід до обслуговування пасажирів апробували залізниці інших держав. Зокрема, Білорусь вже тривалий час застосовує норми обслуговування два провідника на два вагона", - відзначили в держкомпанії.
Зміни проводитимуться в порядку експерименту, - повідомляє gazeta.ua.
На даний момент на два вагона доводиться три провідника.
Експеримент проведуть на поїздах з мінімальною кількістю зупинок і максимальною швидкістю.
"Проведення експерименту заплановано в першому півріччі 2019 року. Він не передбачає скорочення кількості провідників. У ході проведення експерименту будуть задіяні нові пасажирські вагони або вагони, які пройшли капітально-відновлювальний ремонт", - йдеться в повідомленні.
Головна мета - зменшення витрат Укрзалізниці на обслуговування пасажирів. В компанії обіцяють, що якість обслуговування не постраждає.
"Крім того, в ході експерименту буде проведено аналіз функцій провідників з можливим подальшим їх переглядом. Даний підхід до обслуговування пасажирів апробували залізниці інших держав. Зокрема, Білорусь вже тривалий час застосовує норми обслуговування два провідника на два вагона", - відзначили в держкомпанії.